REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/794
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzwarc-Adamiuk, Alina-
dc.date.accessioned2014-03-04T14:51:06Z-
dc.date.available2014-03-04T14:51:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationPogranicze. Studia Społeczne, T. 17, cz. 2, 2011, s. 188-199pl
dc.identifier.issn1230-2392-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/794-
dc.description.abstractIn this article, based on assumptions of multicultural education, I try to clarify the possibilities of curriculum production in contemporary schools. I present the results of research which took place within sixteen schools in Podlaskie county. One of the purposes of doing this research was to determine whether curriculum is productive in these schools. In this text I present the results of documents analysis concerning after-school activities.pl
dc.description.sponsorshipPraca naukowa finansowana ze środków na naukę w latach 2009-2011 jako projekt badawczy.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectedukacja międzykulturowapl
dc.subjectzajęcia pozalekcyjnepl
dc.subjectszkołapl
dc.titleEdukacja międzykulturowa w pozalekcyjnych formach kształcenia – komunikat z badańpl
dc.title.alternativeIntercultural education in after-school edifying activities – the report on the researchpl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/pss.2011.17.02.13pl
dc.description.AffiliationWydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet w Białymstokupl
dc.description.volume17/2-
dc.description.firstpage188-
dc.description.lastpage199-
dc.identifier.citation2Pogranicze. Studia Społecznepl
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WNoE)
Pogranicze. Studia Społeczne, 2011, tom XVII cz. 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pogranicze_17.2_Szwarc-Adamiuk.pdf210,11 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)