REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/782
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGajda, Janusz-
dc.date.accessioned2014-03-04T09:30:47Z-
dc.date.available2014-03-04T09:30:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationPogranicze. Studia Społeczne, T. 17, cz. 1, 2011, s. 19-27pl
dc.identifier.issn1230-2392-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/782-
dc.description.abstractThe aim of this paper is to mention arguments for the future duration of Cultural Pedagogy and Intercultural Education Workgroup. The principles of the Workgroup cooperation and publishing achievements of cultural pedagogy are listed. There are suggestions of grounds of cooperation in the scope of common researches and pragmatic actions which are meant to be consultancy for teachers.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectZespółPedagogiki Kultury i Edukacji Międzykulturowejpl
dc.titleSześciolecie Zespołu Pedagogiki Kultury i Edukacji Międzykulturowej i jakie perspektywy?pl
dc.title.alternative6 years of Cultural Pedagogy and Intercultural Education Workgroup and its prospectspl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/pss.2011.17.01.02pl
dc.description.AffiliationWSP ZNP w Warszawiepl
dc.description.volume17/1-
dc.description.firstpage19-
dc.description.lastpage27-
dc.identifier.citation2Pogranicze. Studia Społecznepl
Występuje w kolekcji(ach):Pogranicze. Studia Społeczne, 2011, tom XVII cz. 1

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pogranicze_17.1_Gajda.pdf160,54 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)