Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/782
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gajda, Janusz | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-04T09:30:47Z | - |
dc.date.available | 2014-03-04T09:30:47Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Pogranicze. Studia Społeczne, T. 17, cz. 1, 2011, s. 19-27 | pl |
dc.identifier.issn | 1230-2392 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/782 | - |
dc.description.abstract | The aim of this paper is to mention arguments for the future duration of Cultural Pedagogy and Intercultural Education Workgroup. The principles of the Workgroup cooperation and publishing achievements of cultural pedagogy are listed. There are suggestions of grounds of cooperation in the scope of common researches and pragmatic actions which are meant to be consultancy for teachers. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | ZespółPedagogiki Kultury i Edukacji Międzykulturowej | pl |
dc.title | Sześciolecie Zespołu Pedagogiki Kultury i Edukacji Międzykulturowej i jakie perspektywy? | pl |
dc.title.alternative | 6 years of Cultural Pedagogy and Intercultural Education Workgroup and its prospects | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/pss.2011.17.01.02 | pl |
dc.description.Affiliation | WSP ZNP w Warszawie | pl |
dc.description.volume | 17/1 | - |
dc.description.firstpage | 19 | - |
dc.description.lastpage | 27 | - |
dc.identifier.citation2 | Pogranicze. Studia Społeczne | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Pogranicze. Studia Społeczne, 2011, tom XVII cz. 1 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Pogranicze_17.1_Gajda.pdf | 160,54 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)