Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/7821
Tytuł: | Wyzwanie zakorzenione w doświadczeniu edukacyjnym młodzieży Karola Wojtyły i Luigiego Giussaniego |
Inne tytuły: | A Challenge Rooted in the Educational Experience of the Young Person of Karol Wojtyła and Luigi Giussani |
Autorzy: | Gerosa, Libero |
Słowa kluczowe: | Wojtyła Giussani a human person vocation education formation youth osoba ludzka powołanie wychowanie formacja młodzież |
Data wydania: | 2018 |
Data dodania: | 14-maj-2019 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Studia Teologii Dogmatycznej, T. 4, 2018, s. 166-181 |
Abstrakt: | The human person is subjected to the process of upbringing and formation. The family, school and church play an important role in this process. The author concentrates on education and youth education in the interpretation of Karol Wojtyla and Luigi Giussani. He explores a fragmentary problem with regard to the understanding of the vocation to the priesthood. It is important that during this process, the youth confronts the imperishable truth that fits into the meaning of human existence and not only the temporal categories of life that are piecemeal to some planes. The educators play an important role, and they should have a mature, integrated personality. |
Afiliacja: | Facoltà di Teologia di Lugano |
Nota biograficzna: | ks. prof. LIBERO GEROSA – kapłan diecezji Lugano (Szwajcaria), profesor prawa kanonicznego na Wydziale Teologicznym w Lugano, założyciel Międzynarodowego Instytutu Prawa Kanonicznego i Prawa Porównawczego Religii (DiReCom) |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/7821 |
DOI: | 10.15290/std.2018.04.12 |
ISSN: | 2449-7452 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Studia Teologii Dogmatycznej, 2018, tom 4 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
STD_4_2018_L_Gerosa_Wyzwanie_zakorzenione_w_doswiadczeniu_edukacyjnym.pdf | 257,52 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)