REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/7715
Tytuł: Особенн ости комм уникации в педагогическом коллективе вуза
Inne tytuły: Cechy komunikacji w dydaktycznym kolektywie uczelni
Peculiarities of teaching staff communication at universities
Autorzy: Нижнева-Ксенофонтова, Надежда
Нижнева, Наталья
Ксенофонтов, Владислав
Słowa kluczowe: komunikacja
praca grupowa
stadium rozwoju grup w zespole
rola członków grup
charakterystyki grupy
kryterium efektywności pracy grupowej
communication
group work
stages of development of groups
roles of group members
characteristics of groups
the criteria of group work effectiveness
Data wydania: 2018
Data dodania: 15-kwi-2019
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Linguodidactica, T. 22, 2018, s. 143-152
Abstrakt: Badane są problemy organizacji komunikacji w ramach funkcjonowania kolektywu dydaktycznego uczelni. Podkreśla się znaczenie priorytetowe znaczenie pracy grupowej profesorsko-dydaktycznego zespołu dla rozwiązywania zadań kluczowych. Omawiane są warunki efektywnej organizacji pracy w grupie na podstawie optymalnego podziału i bilansu ról.
The article investigates the problems of communication within the framework of the functioning of the teaching staff of the University. The priority of group work of the teaching staff for the solution of key tasks is emphasized. The conditions of effective organization of work in groups on the basis of optimal distribution and balance of roles are revealed.
Afiliacja: Надежда Нижнева-Ксенофонтова - Белорусский государственный университет, Минск, Филологический факультет
Наталья Нижнева - Белорусский государственный университет, Минск, Филологический факультет
Владислав Ксенофонтов - Белорусский государственный университет, Минск, Филологический факультет
E-mail: Надежда Нижнева-Ксенофонтова: nadnikolaeva@bk.ru
Наталья Нижнева: nizhneva_nn@mail.ru
Владислав Ксенофонтов: nadnikolaeva@bk.ru
URI: http://hdl.handle.net/11320/7715
DOI: 10.15290/lingdid.2018.22.09
ISSN: 1731-6332
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0002-6156-4294
0000-0001-8416-6160
0000-0001-7934-0697
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Linguodidactica, 2018, tom XXII

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Linguodidactica_22_09.pdf146,87 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)