Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/7064
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Karczewski, Daniel | - |
dc.contributor.author | Marhula, Joanna | - |
dc.contributor.author | Rybarczyk, Magdalena | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-05T08:50:32Z | - |
dc.date.available | 2018-10-05T08:50:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Crossroads. A Journal of English Studies 17 (2/2017), pp. 5-7 | pl |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/7064 | - |
dc.language.iso | en | pl |
dc.publisher | The University of Bialystok | pl |
dc.title | Editorial | pl |
dc.type | Other | pl |
dc.description.references | Barczewska, Shala. 2017. Conceptualizing Evolution Education. A Corpus-Based Analysis of US Press Discourse. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. | pl |
dc.description.references | Geeraerts, Dirk. 2006. “A rough guide to Cognitive Linguistics.” In Geeraerts, Dirk (ed.) Cognitive linguistics: Basic reading. Cognitive linguistics research 34.Berlin: Mouton de Gruyter, 1–28. | pl |
dc.description.references | Musolff, Andreas. 2016. Political Metaphor Analysis. Discourse and Scenarios. London: Bloomsbury Academic. | pl |
dc.description.references | Taylor, John E. and Kam-Yiu S. Pang. 2008. “Seeing as though”.English Language and Linguistics 12(1), 103–139. | pl |
dc.identifier.eissn | 2300-6250 | - |
dc.description.issue | 17 (2/2017) | |
dc.description.firstpage | 5 | pl |
dc.description.lastpage | 7 | pl |
dc.identifier.citation2 | Crossroads. A Journal of English Studies | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Crossroads. A Journal of English Studies, 2017, Issue 17 Varia (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Crossroads_17_2017_D_Karczewski_J_Marhula_M_Rybarczyk_Editorial.pdf | 110,55 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)