REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/658
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSobecki, Mirosław-
dc.date.accessioned2014-02-18T12:51:07Z-
dc.date.available2014-02-18T12:51:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationPogranicze. Studia Społeczne, T. 21, 2013, s. 27-36pl
dc.identifier.issn1230-2392-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/658-
dc.description.abstractThe article is the effect of the research in which young people from north-east Poland participated. The text concerns the association with the notion of the icon present in the consciousness of the participants. This is the important part of cultural identity of the confessors of Orthodox Church. In the research a sociolinguistic associative method was used.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjecticonpl
dc.subjectassociation methodpl
dc.subjectcultural identitypl
dc.subjectintercultural communicationpl
dc.subjectikonapl
dc.subjectmetoda asocjacyjnapl
dc.subjecttożsamość kulturowapl
dc.subjectkomunikacja międzykulturowapl
dc.titleTermin ikona w świadomości uczniów szkół średnich i studentów województwa podlaskiego. Kontekst komunikacji międzykulturowejpl
dc.title.alternativeThe notion of the icon perceived by high school and university students of Podlasie Province. The context of intercultural communicationpl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/pss.2013.21.02pl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstoku, Zakład Pedagogiki Społecznejpl
dc.description.volume21-
dc.description.firstpage27-
dc.description.lastpage36-
dc.identifier.citation2Pogranicze. Studia Społecznepl
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WNoE)
Pogranicze. Studia Społeczne, 2013, tom XXI

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pogranicze_21_Sobecki.pdf109,92 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)