REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/5195
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPilch, Tadeusz-
dc.contributor.authorSosnowski, Tomaszpl
dc.date.accessioned2017-02-15T13:00:34Z-
dc.date.available2017-02-15T13:00:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationParezja, 2016, nr 2(6), s. 91-101pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/5195-
dc.description.abstractW wywiadzie rozmówcy koncentrują się na poszukiwaniu znaczeń i kontekstów pojęcia irytacji. Podjęte wątki dyskusji podejmują próbę dokonania ustaleń terminologicznych oraz prezentują dwa aspekty stanu irytacji: pozytywny i negatywny. Uczestnicy spotkania starają się ukazać wybrane przestrzenie życia społecznego człowieka, które mogą stanowić z jednej strony źródło irytacji, z drugiej zaś źródło określonych, pożądanych zachowań o charakterze pozytywnym jako wynik reakcji na silny gniew i niezadowolenie.pl
dc.description.abstractIn the interview interlocutors focus on the search for meanings and contexts of the concept of irritation. Undertaken discussion threads constitute an attempt to define terminology and to present two aspects of the state of exasperation: positive and negative. Participants of the dialogue try to show the selected areas of human social life, which may be on one hand a source of irritation, and on the other hand a source of desirable behaviour with positive characteristics as a result of a reaction to the strong anger and discontent.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectirytacjapl
dc.subjectczłowiekpl
dc.subjectprzestrzeń społecznapl
dc.subjectirritationpl
dc.subjecta manpl
dc.subjectsocial spacepl
dc.titlePedagogiczne irytacje. O potrzebie zaangażowania pedagogów w badania i przeciwdziałanie zjawiskom irytującym, Tadeusz Pilch w rozmowie z Tomaszem Sosnowskimpl
dc.title.alternativePedagogical irritations. About the need for the involvement of teachers in research and irritating phenomena counteraction, Tadeusz Pilch in the interview with Tomasz Sosnowskipl
dc.typeOtherpl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2016.06.07-
dc.description.EmailTadeusz Pilch: tadpil@wp.plpl
dc.description.EmailTomasz Sosnowski: t.sosnowski@uwb.edu.plpl
dc.description.AffiliationTadeusz Pilch - Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztyniepl
dc.description.AffiliationTomasz Sosnowski - Uniwersytet w Białymstokupl
dc.description.pages91-101pl
dc.description.issue2(6)pl
dc.description.firstpage91pl
dc.description.lastpage101pl
dc.identifier.citation2Parezjapl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2016, nr 2
Varia (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
T_Pilch_T_Sosnowski_Pedagogiczne_irytacje__Parezja_2_2016_(6).pdf119,47 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons