REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/4988
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSamsel, Agata-
dc.date.accessioned2017-01-16T07:32:45Z-
dc.date.available2017-01-16T07:32:45Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationPrzegląd Historyczno-Oświatowy, R. 47, nr 3-4, 2004, s. 79-87pl
dc.identifier.issn0033-2178-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/4988-
dc.language.isoplpl
dc.subjecthistoria wychowaniapl
dc.subjectkoedukacjapl
dc.subjectII Rzeczypospolitapl
dc.subjectszkoły średniepl
dc.titleKoedukacja w szkołach średnich w Polsce i na świecie w latach 1918-1939 - świadomy wybór czy zło koniecznepl
dc.typeArticlepl
dc.description.AffiliationWydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet w Białymstokupl
dc.description.pages79-87pl
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (Bib)
Artykuły naukowe (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Samsel_2004_Koedukacja_w_szkolach_srednich_PrzegHistOsw_2004_3.4_79-87.pdf292,19 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)