REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/4519
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPrzybysz, Janina-
dc.contributor.authorPioterek, Paweł-
dc.date.accessioned2016-09-14T09:04:58Z-
dc.date.available2016-09-14T09:04:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationBiblioteki bez użytkowników...? Diagnoza problemu, V Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Supraśl, 14-16 września 2015, praca zbiorowa pod redakcją Haliny Brzezińskiej-Stec i Jolanty Żochowskiej, Białystok 2015, s. 339-356pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-484-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/4519-
dc.description.abstractSocial media stały się ważną częścią strategii komunikacyjnych i marketingowych w wielu bibliotekach na całym świecie, otwierając je na zmiany technologiczne i cywilizacyjne. Dzięki nim można poprawić relacje z użytkownikami na innym poziomie niż wcześniej i uzyskać wsparcie dla wielu ich działań. Autorzy przedstawiają zjawisko social media koncentrując się na ich cechach szczególnych i historii. Próbują również zbadać wybrane biblioteki akademickie, biorąc pod uwagę wykorzystanie serwisów społecznościowych.pl
dc.description.abstractSocial media has become an important part of communication and marketing strategies of many libraries around the world, opening them further to technological and civilizational changes. Thanks to them, libraries can create and enhance relationships with users on a different level than before and obtain support for many of their actions. The authors present the phenomenon of social media focusing on its specific features and history. They also attempt to examine selected academic libraries taking into account their use of social networking sites.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectsocial mediapl
dc.subjectFacebookpl
dc.subjectTwitterpl
dc.subjectYouTubepl
dc.subjectInstagrampl
dc.subjectnowe technologiepl
dc.subjectlibrarypl
dc.subjectnew technologiespl
dc.titleMedia społecznościowe w służbie bibliotekpl
dc.title.alternativeSocial media in the service of librariespl
dc.typeBook chapterpl
dc.description.EmailJanina Przybysz: janina.przybysz@wsb.poznan.plpl
dc.description.EmailPaweł Pioterek: pawel.pioterek@wsb.poznan.plpl
dc.description.Affiliationmgr Janina Przybysz - Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniupl
dc.description.Affiliationmgr Paweł Pioterek - Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniupl
dc.description.referencesBarefoot D., Szabo J.: Znajomi na wagę złota. Warszawa 2011.pl
dc.description.referencesBibliotekarstwo. Red. A. Tokarska. Warszawa 2013.pl
dc.description.referencesBrzoskowski B.: Uniwersytety na social media. „Marketing w Praktyce” 2010, nr 3, s. 66-68.pl
dc.description.referencesDejnaka A., Iwankiewicz-Rak B., Nogieć J., Spychała P.: Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non profit. Poznań 2013.pl
dc.description.referencesDolnośląskie Centrum Informacji Naukowej i Ekonomicznej – biblioteka otwarta. Red. B. Żmigrodzka. Wrocław 2011.pl
dc.description.referencesEvans L.: Social Media Marketing. Gliwice 2011.pl
dc.description.referencesGmiterek G.: Biblioteka 2.0. Warszawa 2012.pl
dc.description.referencesGmiterek G.: Nowe technologie w bibliotekach. „Poradnik Bibliotekarza” 2014, nr 12, s. 4-7.pl
dc.description.referencesSadowski M.: Rewolucja Social Media. Gliwice 2013.pl
dc.description.referencesShih C.: Era Facebooka. Gliwice 2012.pl
dc.description.referencesSzymańska I.: Facebook jako źródło wiedzy bibliotekarza. „Poradnik Bibliotekarza” 2014, nr 12, s. 12-13.pl
dc.description.referencesTradycja i nowoczesność w bibliotece naukowej XX wieku. Red. A. Januszko-Szakiel. Kraków 2012.pl
dc.description.referencesTrzeciak D.: Era social media. „Marketing w Praktyce” 2009, nr 12, s. 70-71.pl
dc.description.referencesBiblionetka. Tryb dostępu: https://pl.wikipedia.org/wiki/BiblioNETka [22 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesGazda P.: Nakanapie.pl promuje mądre kupowanie książek. Tryb dostępu: http://webhosting.pl/Nakanapie.pl.promuje.madre.kupowanie.ksiazek [22 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesJanas M.: Google plus dostępny bez zaproszeń. Na razie dla wybranych. Tryb dostępu: http://sprawnymarketing.pl/google-plus-zaproszenia-niepotrzebne/ [19 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesJaskowska B.: Bądźmy tam gdzie oni! Elementy social media marketingu w bibliotece. Tryb dostępu: https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/2518/Jaskowska_BADZMY_TAM_GDZIE_ONI.pdf?sequence=1 [18 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesKostecka M.: Internet jako narzędzie rozwoju bibliotekarzy. Tryb dostępu: http://poradnikbibliotekarza.pl/new/pliki/nowe_technologie_net.pdf [19 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesLityński K. D. Paleczna: Strona biblioteki na facebooku – z czym to się je? Tryb dostępu: http://www.slideshare.net/FMB6/strona-biblioteki-na-facebooku-z-czym-to-si-je-krzysztof-lityski-dominika-paleczna-9657991 [18 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesLABIB. Wymieniaj doświadczenia. Pomnażaj pomysły! Tryb dostępu: https://www.biblioteki.org/pl/wiadomosci/czytaj/2049 [26 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesLustro biblioteki. Tryb dostępu: http://www.ceo.org.pl/pl/szkolazklasa2zero/news/lustro-biblioteki [22 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesMachcińska K.: Media społecznościowe w bibliotece – rodzaje, funkcje, strategia działania. Tryb dostępu: http://delibra.bg.polsl.pl/Content/15554/Machcinska_Katarzyna_tekst.pdf [18 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesPulowerek.pl-inny portal dla bibliotekarzy. Tryb dostępu: http://creativecommons.pl/2011/04/pulowerek-pl-inny-portal-dla-bibliotekarzy/ [22 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesStowarzyszenie Bibliosfera.org. Tryb dostępu: http://bibliosfera.org/ [22 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesTrzeciak D.: Czym są Social Media – Era Social Media. Tryb dostępu: http://interaktywnie.com/biznes/blog-ekspercki/social-media/czym-sa-social-media-era-social-media-7956 [17 czerwca 2015].pl
dc.description.pages339-356pl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
V Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Biblioteki bez użytkowników...? Diagnoza problemu", 14-16 września 2015

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
23_Przybysz_Pioterek.pdf3,53 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)