REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/4483
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKorzeniecka-Bondar, Alicja-
dc.date.accessioned2016-09-08T11:49:05Z-
dc.date.available2016-09-08T11:49:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationParezja, 2016, nr 1(5), s. 5-13pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/4483-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleKonsumpcjonizm edukacji/w edukacjipl
dc.typeOtherpl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2016.05.01-
dc.description.Emailalibon@uwb.edu.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesAldrige, A. (2006). Konsumpcja. Przekł. M. Żakowski. Warszawa: Wydawnictwo Sic!.pl
dc.description.referencesBarber, B. R. (2008). Skonsumowani. Jak rynek psuje dzieci, infantylizuje dorosłych i połyka obywateli. Przekł. H. Jankowska. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA.pl
dc.description.referencesBauman, Z. (2004). Życie na przemiał. Przekł. T. Kunz. Kraków: Wydawnictwo Literackie.pl
dc.description.referencesBauman, Z. (2006). Płynna nowoczesność. Przekł. T. Kunz. Kraków: Wydawnictwo Literackie.pl
dc.description.referencesBauman, Z. (2007). Płynne czasy. Życie w epoce niepewności. Przekł. M. Żakowski. Warszawa: Wydawnictwo Sic!pl
dc.description.referencesBauman, Z. (2010). Żyjąc w czasie pożyczonym. Rozmowy z Citlali Rovirosa-Madrazo. Przekł. T. Kunz. Kraków: Wydawnictwo Literackie.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M. (2011). Erozja kapitału społecznego w szkole w atmosferze nieufności. W: M. Dudzikowa, S. Jaskulska, R. Wawrzyniak-Beszterda, E. Bochno, I. Bochno, K. Knasiecka-Falbierska, M. Marciniak, Kapitał społeczny w szkołach różnego szczebla. Diagnoza i uwarunkowania. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.pl
dc.description.referencesDudzikowa, M. (2012). Kapitał społeczny jako gorący temat. W: M. Dudzikowa, S. Jaskulska, R. Wawrzyniak-Beszterda, E. Bochno, I. Bochno, K. Knasiecka-Falbierska, M. Marciniak, Jednostkowe i zbiorowe oblicza kapitału społecznego w uniwersytecie. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.pl
dc.description.referencesKowalska, M. (2015). Kapitalizm. W: W. Burszta, A. Kisielewski (red.), Kultura pragnień i horyzonty neoliberalizmu. Poznań: Wydawnictwo Nauka i Innowacje.pl
dc.description.referencesKvale, S. (2000). The church, the factory and the market as metaphors for psychology. Scenarios for Psychology in the Postmodern Age. Pozyskano z: psy.au.dk/fileadmin/Psykologi/.../NB29/pmokt.pdf [data dostępu 08.02.2016].pl
dc.description.referencesMarciniak, M. (2013). Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej – fragment raportu z badań z komentarzem. W: M. Czerepaniak-Walczak (red.), Fabryka dyplomów czy universitas? O nadwiślańskiej wersji przemian w edukacji akademickiej. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.pl
dc.description.referencesOdeszła Prof. dr hab. Elżbieta Tarkowska. Pozyskano z: http://www.ifispan.pl/odszedl-prof-dr--hab-kazimierz-doktor/ [data dostępu: 11.04.2016].pl
dc.description.referencesOlchanowski, T. (2015). Religia kapitalizmu: od niebios manii do piekła depresji. W: W. Burszta, A. Kisielewski (red.), Kultura pragnień i horyzonty neoliberalizmu. Poznań: Wydawnictwo Nauka i Innowacje.pl
dc.description.referencesRatowanie uniwersytetu. Refleksja w „oku ogólności” nad końcem Ducha. Rozmowa E. Rodziewicz, J. Rutkowiak z A. Jurgiel i P. Zamojskim (2011). Ars Educandi, nr 8, s. 73–92.pl
dc.description.referencesGutek, G. L. (2003). Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.pl
dc.description.pages5-13pl
dc.description.issue1(5)pl
dc.description.firstpage5pl
dc.description.lastpage13pl
dc.identifier.citation2Parezjapl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2016, nr 1
Varia (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Korzeniecka-Bondar_Parezja_1_2016.pdf495,02 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons