Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/4207
Tytuł: | Bliżej odmienności. Twórcza aktywność w międzykulturowej edukacji nieformalnej |
Inne tytuły: | Closer to otherness. Creative activity in the non-formal intercultural education |
Autorzy: | Młynarczuk-Sokołowska, Anna |
Słowa kluczowe: | creative activity cultural diversity intercultural competence non-formal intercultural education the Other/Stranger |
Data wydania: | 2015 |
Data dodania: | 17-cze-2016 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Pogranicze. Studia Społeczne, T. 26, 2015, s. 103-113 |
Abstrakt: | The main purpose of this paper is to show the role of creative activity in non-formal intercultural education. The author presents creative ways of implementing the idea of non-formal intercultural education within the educational process. On the basis of the non-formal intercultural education postulates, she analyses three examples of educational initiatives (directed to children, teenagers and adults), which included creative activity (literary, artistic, photographic, etc.). |
Afiliacja: | Wydział Pedagogiki i Psychologii. Uniwersytet w Białymstoku |
E-mail: | annamlynarczuk@tlen.pl |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/4207 |
DOI: | 10.15290/pss.2015.26.06 |
ISSN: | 1230-2392 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Artykuły naukowe (WNoE) Pogranicze. Studia Społeczne, 2015, tom XXVI |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Pogranicze_26_Mlynarczuk-Sokolowska.pdf | 120,87 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)