Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/3752
Tytuł: | Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Praktyka edukacyjna |
Redaktor(rzy): | Uszyńska-Jarmoc, Janina Nadachewicz, Katarzyna |
Słowa kluczowe: | kompetencje kluczowe rozwijanie kompetencji kluczowych przemiany cywilizacyjne i kulturowe edukacja dzieci i młodzieży |
Data wydania: | 2015 |
Data dodania: | 22-sty-2016 |
Wydawca: | Wydawnictwo Akademickie „Żak" |
Abstrakt: | Prezentowana publikacja to druga z serii książek [pierwsza to: Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Teoria i badania, red. Janina Uszyńska-Jarmoc, Małgorzata Bilewicz, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa 2015] poświęconych kompetencjom kluczowym człowieka. Jest próbą odpowiedzi na wyzwania edukacyjne wynikające z przemian cywilizacyjnych i kulturowych, odsłania różne spojrzenia na edukację dzieci i młodzieży, zwłaszcza w kontekście rozwijania kompetencji, które są niezbędne „tu i teraz” oraz w przyszłości. Celem opracowania jest prezentacja rozważań, wymiana poglądów i doświadczeń związanych z problematyką wspierania dzieci, młodzieży i dorosłych w procesie nabywania kompetencji kluczowych. Teksty dotyczą różnych kompetencji określanych mianem kluczowych, nie tylko tych, które są wymienione w dokumencie Rady Europejskiej z 2006 roku |
Sponsorzy: | Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Fundacja Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji Społeczno-Pedagogicznych |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/3752 |
ISBN: | 978-83-62015-93-1 |
Typ Dokumentu: | Book |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Kompetencje_kluczowe_Praktyka_edukacyjna.pdf | 4,84 MB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL