REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/3752
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.editorUszyńska-Jarmoc, Janinapl
dc.contributor.editorNadachewicz, Katarzynapl
dc.date.accessioned2016-01-22T09:54:30Z-
dc.date.available2016-01-22T09:54:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-83-62015-93-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/3752-
dc.description.abstractPrezentowana publikacja to druga z serii książek [pierwsza to: Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Teoria i badania, red. Janina Uszyńska-Jarmoc, Małgorzata Bilewicz, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa 2015] poświęconych kompetencjom kluczowym człowieka. Jest próbą odpowiedzi na wyzwania edukacyjne wynikające z przemian cywilizacyjnych i kulturowych, odsłania różne spojrzenia na edukację dzieci i młodzieży, zwłaszcza w kontekście rozwijania kompetencji, które są niezbędne „tu i teraz” oraz w przyszłości. Celem opracowania jest prezentacja rozważań, wymiana poglądów i doświadczeń związanych z problematyką wspierania dzieci, młodzieży i dorosłych w procesie nabywania kompetencji kluczowych. Teksty dotyczą różnych kompetencji określanych mianem kluczowych, nie tylko tych, które są wymienione w dokumencie Rady Europejskiej z 2006 rokupl
dc.description.sponsorshipWydawnictwo Akademickie „Żak”, Fundacja Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji Społeczno-Pedagogicznychpl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Akademickie „Żak"pl
dc.subjectkompetencje kluczowepl
dc.subjectrozwijanie kompetencji kluczowychpl
dc.subjectprzemiany cywilizacyjne i kulturowepl
dc.subjectedukacja dzieci i młodzieżypl
dc.titleKompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Praktyka edukacyjnapl
dc.typeBookpl
dc.description.pagesss. 298pl
Występuje w kolekcji(ach):Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kompetencje_kluczowe_Praktyka_edukacyjna.pdf4,84 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons