Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/3131
Tytuł: | Wprowadzenie |
Autorzy: | Uszyńska-Jarmoc, Janina Dudel, Barbara Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata |
Słowa kluczowe: | kompetencje kluczowe uczeń edukacja wczesnoszkolna proces edukacji uczenie się konstruktywizm |
Data wydania: | 2013 |
Data dodania: | 1-wrz-2015 |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza "Impuls" |
Źródło: | Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej, red. nauk. Janina Uszyńska-Jarmoc, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Kraków 2013, s. 7-9 |
Abstrakt: | W książce przedstawione są założenia teoretyczne rozwijania kompetencji kluczowych uczniów osadzone w teorii konstruktywizmu poznawczego i społecznego. W drugiej części książki przedstawione są przykłady sposobów pracy nauczyciela z dziećmi w zakresie ośmiu kompetencji kluczowych z odwołaniem się do treści kształcenia lokowanych w różnych obszarach edukacji wczesnoszkolnej. W części trzeciej przedstawione są wybrane aspekty pracy nauczyciela edukacji elementarnej. |
Opis: | Plik zawiera "Wprowadzenie" oraz bibliografię do książki "Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej", red. nauk. Janina Uszyńska-Jarmoc, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow. |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/3131 |
ISBN: | 978-83-7850-087-2 |
Typ Dokumentu: | Other |
Występuje w kolekcji(ach): | Varia (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Uszynska_Jarmoc_Rozwijanie_kompetencji_kluczowych_uczniow_w_procesie_edukacji_wczesnoszkolnej - Kopia.pdf | 1,91 MB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)