REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/3131
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorUszyńska-Jarmoc, Janinapl
dc.contributor.authorDudel, Barbarapl
dc.contributor.authorGłoskowska-Sołdatow, Małgorzatapl
dc.date.accessioned2015-09-01T05:57:16Z-
dc.date.available2015-09-01T05:57:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationRozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej, red. nauk. Janina Uszyńska-Jarmoc, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Kraków 2013, s. 7-9pl
dc.identifier.isbn978-83-7850-087-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/3131-
dc.descriptionPlik zawiera "Wprowadzenie" oraz bibliografię do książki "Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej", red. nauk. Janina Uszyńska-Jarmoc, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow.pl
dc.description.abstractW książce przedstawione są założenia teoretyczne rozwijania kompetencji kluczowych uczniów osadzone w teorii konstruktywizmu poznawczego i społecznego. W drugiej części książki przedstawione są przykłady sposobów pracy nauczyciela z dziećmi w zakresie ośmiu kompetencji kluczowych z odwołaniem się do treści kształcenia lokowanych w różnych obszarach edukacji wczesnoszkolnej. W części trzeciej przedstawione są wybrane aspekty pracy nauczyciela edukacji elementarnej.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherOficyna Wydawnicza "Impuls"pl
dc.subjectkompetencje kluczowepl
dc.subjectuczeńpl
dc.subjectedukacja wczesnoszkolnapl
dc.subjectproces edukacjipl
dc.subjectuczenie siępl
dc.subjectkonstruktywizmpl
dc.titleWprowadzeniepl
dc.typeOtherpl
dc.description.firstpage7-
dc.description.lastpage9-
dc.identifier.citation2Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej, red. nauk. Janina Uszyńska-Jarmoc, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatowpl
Występuje w kolekcji(ach):Varia (WNoE)

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)