REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/3131
Tytuł: Wprowadzenie
Autorzy: Uszyńska-Jarmoc, Janina
Dudel, Barbara
Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata
Słowa kluczowe: kompetencje kluczowe
uczeń
edukacja wczesnoszkolna
proces edukacji
uczenie się
konstruktywizm
Data wydania: 2013
Data dodania: 1-wrz-2015
Wydawca: Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Źródło: Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej, red. nauk. Janina Uszyńska-Jarmoc, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Kraków 2013, s. 7-9
Abstrakt: W książce przedstawione są założenia teoretyczne rozwijania kompetencji kluczowych uczniów osadzone w teorii konstruktywizmu poznawczego i społecznego. W drugiej części książki przedstawione są przykłady sposobów pracy nauczyciela z dziećmi w zakresie ośmiu kompetencji kluczowych z odwołaniem się do treści kształcenia lokowanych w różnych obszarach edukacji wczesnoszkolnej. W części trzeciej przedstawione są wybrane aspekty pracy nauczyciela edukacji elementarnej.
Opis: Plik zawiera "Wprowadzenie" oraz bibliografię do książki "Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej", red. nauk. Janina Uszyńska-Jarmoc, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow.
URI: http://hdl.handle.net/11320/3131
ISBN: 978-83-7850-087-2
Typ Dokumentu: Other
Występuje w kolekcji(ach):Varia (WNoE)

Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)