REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/3095
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKorzeniecka-Bondar, Alicja-
dc.date.accessioned2015-07-22T11:40:44Z-
dc.date.available2015-07-22T11:40:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationParezja, 2015, nr 1(3), s. 5-12pl
dc.identifier.issn2353–7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/3095-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.titleO potrzebie odwagi i wysiłku w byciu nieposłusznym mainstreamowym przemianom w edukacjipl
dc.typeOtherpl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2015.03.01-
dc.description.Emailalibon@uwb.edu.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.issue1(3)-
dc.description.firstpage5-
dc.description.lastpage12-
dc.identifier.citation2Parezjapl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015, nr 1
Varia (WNoE)

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons