REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2862
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGłoskowska-Sołdatow, Małgorzata-
dc.date.accessioned2015-05-25T08:29:47Z-
dc.date.available2015-05-25T08:29:47Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationEdukacja „głębszego poziomu” w dialogu i perspektywie, pod red. Anny Karpińskiej, Białystok 2005, s. 347-356pl
dc.identifier.isbn83-89190-52-4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2862-
dc.description.sponsorshipWydanie publikacji zostało sfinansowane przez Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.subjectwartościpl
dc.subjectobraz nauczycielapl
dc.subjectcechy charakteryzujące wychowawcępl
dc.subjectoczekiwaniapl
dc.subjectopinie uczniówpl
dc.titleWizerunek aksjologiczny nauczyciela–wychowawcy w opiniach uczniówpl
dc.typeBook chapterpl
dc.description.AffiliationWydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet w Białymstokupl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons