REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2832
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBochno, Ewa-
dc.contributor.authorKopaczyńska, Iwona-
dc.date.accessioned2015-05-13T09:09:57Z-
dc.date.available2015-05-13T09:09:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationParezja, 2014, nr 2, s. 127-138pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2832-
dc.description.abstractIn the text, we try to present the value and specificity of Self-Education and Peer Self-Help Group operating under the auspices of the Committee of the Academy of Pedagogical Sciences from the perspective of the category of reflexivity.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectSelf-Education and Peer Self-Help Group under the auspices of the Committee of the Academy of Pedagogical Sciencespl
dc.subjectreflexivitypl
dc.titleZespół Samokształceniowy i Samopomocy Koleżeńskiej pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN – pięciolecie działalności z perspektywy kategorii refleksyjnościpl
dc.title.alternativeSelf-Education and Peer Self-Help Group under the auspices of the Committee of the Academy of Pedagogical Sciences – fifth anniversary of functioning from the perspective of reflexivitypl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2014.02.11-
dc.description.AffiliationEwa Bochno - Uniwersytet Zielonogórskipl
dc.description.AffiliationIwona Kopaczyńska - Uniwersytet Zielonogórskipl
dc.description.issue2-
dc.description.firstpage127-
dc.description.lastpage138-
dc.identifier.citation2Parezjapl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014, nr 2

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons