REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2775
Tytuł: Rozumienie i wykorzystywanie drukowanych informacji jako podstawa uczenia się
Autorzy: Sochacka, Krystyna
Słowa kluczowe: alfabetyzm funkcjonalny
diagnozowanie czytania
Data wydania: 2009
Data dodania: 30-kwi-2015
Wydawca: Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie
Źródło: Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole. Wybrane zagadnienia, pod red. Moniki Wróblewskiej, Białystok 2009, s. 95-111
URI: http://hdl.handle.net/11320/2775
ISBN: 978-83-61209-23-2
Typ Dokumentu: Book chapter
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons