REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2775
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSochacka, Krystyna-
dc.date.accessioned2015-04-30T05:58:49Z-
dc.date.available2015-04-30T05:58:49Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationPomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole. Wybrane zagadnienia, pod red. Moniki Wróblewskiej, Białystok 2009, s. 95-111pl
dc.identifier.isbn978-83-61209-23-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2775-
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.subjectalfabetyzm funkcjonalnypl
dc.subjectdiagnozowanie czytaniapl
dc.titleRozumienie i wykorzystywanie drukowanych informacji jako podstawa uczenia siępl
dc.typeBook chapterpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons