Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2775
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Sochacka, Krystyna | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-30T05:58:49Z | - |
dc.date.available | 2015-04-30T05:58:49Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole. Wybrane zagadnienia, pod red. Moniki Wróblewskiej, Białystok 2009, s. 95-111 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-61209-23-2 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/2775 | - |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie | pl |
dc.subject | alfabetyzm funkcjonalny | pl |
dc.subject | diagnozowanie czytania | pl |
dc.title | Rozumienie i wykorzystywanie drukowanych informacji jako podstawa uczenia się | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Krystyna Sochacka_Rozumienie i wykorzystywanie drukowanych informacji jako podstawa uczenia się.pdf | 439,79 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL