Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2775
Tytuł: | Rozumienie i wykorzystywanie drukowanych informacji jako podstawa uczenia się |
Autorzy: | Sochacka, Krystyna |
Słowa kluczowe: | alfabetyzm funkcjonalny diagnozowanie czytania |
Data wydania: | 2009 |
Data dodania: | 30-kwi-2015 |
Wydawca: | Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie |
Źródło: | Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole. Wybrane zagadnienia, pod red. Moniki Wróblewskiej, Białystok 2009, s. 95-111 |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/2775 |
ISBN: | 978-83-61209-23-2 |
Typ Dokumentu: | Book chapter |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Krystyna Sochacka_Rozumienie i wykorzystywanie drukowanych informacji jako podstawa uczenia się.pdf | 439,79 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL