Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2775| Tytuł: | Rozumienie i wykorzystywanie drukowanych informacji jako podstawa uczenia się |
| Autorzy: | Sochacka, Krystyna |
| Słowa kluczowe: | alfabetyzm funkcjonalny diagnozowanie czytania |
| Data wydania: | 2009 |
| Data dodania: | 30-kwi-2015 |
| Wydawca: | Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie |
| Źródło: | Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole. Wybrane zagadnienia, pod red. Moniki Wróblewskiej, Białystok 2009, s. 95-111 |
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/2775 |
| ISBN: | 978-83-61209-23-2 |
| Typ Dokumentu: | Book chapter |
| Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Krystyna Sochacka_Rozumienie i wykorzystywanie drukowanych informacji jako podstawa uczenia się.pdf | 439,79 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL
