Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2724
Tytuł: | Edukacja twórcza jako wspomaganie dziecka w rozwoju – mit czy rzeczywistość? |
Inne tytuły: | Creative education as assistance in child’s development – myth or reality? |
Autorzy: | Cudowska, Agata |
Słowa kluczowe: | twórczość edukacja twórcza pomoc w tworzeniu wspomaganie w rozwoju |
Data wydania: | 2010 |
Data dodania: | 16-kwi-2015 |
Wydawca: | Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie |
Źródło: | Edukacja dziecka – mity i fakty, pod redakcją Elżbiety Jaszczyszyn i Jolanty Szada-Borzyszkowskiej, Białystok 2010, s. 30-37 |
Abstrakt: | Creative education as assistance in child’s development today is really necessary. It brings an upturn in the education and promises changes for better in school performance. But it’s a myth not to very creative educational reality, yet sometimes it happens in different spaces of educational dialogue. Theory of creative education assistance in forming and didactics of creativity constitutes basic narration of creative pedagogy, as scientific discipline. |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/2724 |
ISBN: | 978-83-61209-39-3 |
Typ Dokumentu: | Book chapter |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Agata Cudowska_Edukacja twórcza jako wspomaganie dziecka w rozwoju – mit czy rzeczywistość.pdf | 514,29 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL