REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2724
Tytuł: Edukacja twórcza jako wspomaganie dziecka w rozwoju – mit czy rzeczywistość?
Inne tytuły: Creative education as assistance in child’s development – myth or reality?
Autorzy: Cudowska, Agata
Słowa kluczowe: twórczość
edukacja twórcza
pomoc w tworzeniu
wspomaganie w rozwoju
Data wydania: 2010
Data dodania: 16-kwi-2015
Wydawca: Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie
Źródło: Edukacja dziecka – mity i fakty, pod redakcją Elżbiety Jaszczyszyn i Jolanty Szada-Borzyszkowskiej, Białystok 2010, s. 30-37
Abstrakt: Creative education as assistance in child’s development today is really necessary. It brings an upturn in the education and promises changes for better in school performance. But it’s a myth not to very creative educational reality, yet sometimes it happens in different spaces of educational dialogue. Theory of creative education assistance in forming and didactics of creativity constitutes basic narration of creative pedagogy, as scientific discipline.
URI: http://hdl.handle.net/11320/2724
ISBN: 978-83-61209-39-3
Typ Dokumentu: Book chapter
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons