REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2724
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorCudowska, Agata-
dc.date.accessioned2015-04-16T09:16:07Z-
dc.date.available2015-04-16T09:16:07Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationEdukacja dziecka – mity i fakty, pod redakcją Elżbiety Jaszczyszyn i Jolanty Szada-Borzyszkowskiej, Białystok 2010, s. 30-37pl
dc.identifier.isbn978-83-61209-39-3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2724-
dc.description.abstractCreative education as assistance in child’s development today is really necessary. It brings an upturn in the education and promises changes for better in school performance. But it’s a myth not to very creative educational reality, yet sometimes it happens in different spaces of educational dialogue. Theory of creative education assistance in forming and didactics of creativity constitutes basic narration of creative pedagogy, as scientific discipline.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.subjecttwórczośćpl
dc.subjectedukacja twórczapl
dc.subjectpomoc w tworzeniupl
dc.subjectwspomaganie w rozwojupl
dc.titleEdukacja twórcza jako wspomaganie dziecka w rozwoju – mit czy rzeczywistość?pl
dc.title.alternativeCreative education as assistance in child’s development – myth or reality?pl
dc.typeBook chapterpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons