Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2718
Tytuł: | Oni wiedzą o co chodzi…, czyli o dopasowywaniu jako narzędziu temporalnego porządkowania codzienności szkolnej |
Autorzy: | Korzeniecka-Bondar, Alicja |
Słowa kluczowe: | czas temporalne porządkowanie codzienność szkolna |
Data wydania: | 2012 |
Data dodania: | 16-kwi-2015 |
Wydawca: | Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie |
Źródło: | Światy życia codziennego uczestników interakcji wychowawczych. Eksploracje – analizy – interpretacje, pod redakcją Alicji Korzenieckiej-Bondar, Bożeny Tołwińskiej, Urszuli Wróblewskiej, Białystok 2012, s. 254-262 |
Seria: | Zeszyty Naukowe Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk;Zeszyt 17 |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/2718 |
ISBN: | 978-83-61209-83-6 |
Typ Dokumentu: | Book chapter |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Alicja Korzeniecka-Bondar_Oni wiedzą o co chodzi…, czyli o dopasowywaniu jako narzędziu temporalnego porządkowania codzienności szkolnej.pdf | 535,23 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL