REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2718
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKorzeniecka-Bondar, Alicja-
dc.date.accessioned2015-04-16T07:58:53Z-
dc.date.available2015-04-16T07:58:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationŚwiaty życia codziennego uczestników interakcji wychowawczych. Eksploracje – analizy – interpretacje, pod redakcją Alicji Korzenieckiej-Bondar, Bożeny Tołwińskiej, Urszuli Wróblewskiej, Białystok 2012, s. 254-262pl
dc.identifier.isbn978-83-61209-83-6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2718-
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.relation.ispartofseriesZeszyty Naukowe Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk;Zeszyt 17-
dc.subjectczaspl
dc.subjecttemporalne porządkowaniepl
dc.subjectcodzienność szkolnapl
dc.titleOni wiedzą o co chodzi…, czyli o dopasowywaniu jako narzędziu temporalnego porządkowania codzienności szkolnejpl
dc.typeBook chapterpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons