Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2718Pełny rekord metadanych
| Pole DC | Wartość | Język |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Korzeniecka-Bondar, Alicja | - |
| dc.date.accessioned | 2015-04-16T07:58:53Z | - |
| dc.date.available | 2015-04-16T07:58:53Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.citation | Światy życia codziennego uczestników interakcji wychowawczych. Eksploracje – analizy – interpretacje, pod redakcją Alicji Korzenieckiej-Bondar, Bożeny Tołwińskiej, Urszuli Wróblewskiej, Białystok 2012, s. 254-262 | pl |
| dc.identifier.isbn | 978-83-61209-83-6 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/2718 | - |
| dc.language.iso | pl | pl |
| dc.publisher | Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie | pl |
| dc.relation.ispartofseries | Zeszyty Naukowe Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk;Zeszyt 17 | - |
| dc.subject | czas | pl |
| dc.subject | temporalne porządkowanie | pl |
| dc.subject | codzienność szkolna | pl |
| dc.title | Oni wiedzą o co chodzi…, czyli o dopasowywaniu jako narzędziu temporalnego porządkowania codzienności szkolnej | pl |
| dc.type | Book chapter | pl |
| Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) | |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Alicja Korzeniecka-Bondar_Oni wiedzą o co chodzi…, czyli o dopasowywaniu jako narzędziu temporalnego porządkowania codzienności szkolnej.pdf | 535,23 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL
