REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2471
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKarwowski, Maciej-
dc.date.accessioned2015-01-26T07:36:47Z-
dc.date.available2015-01-26T07:36:47Z-
dc.date.issued2014-12-
dc.identifier.citationCreativity. Theories – Research – Applications, Vol. 1, Issue 2, 2014, pp. 186-189.pl
dc.identifier.issn2354-0036-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2471-
dc.description.abstractIs there a crisis in creativity science? According to the feature article (Glăveanu, 2014 – in the first issue of this journal), there can be no doubt that there is. However, as the current issue shows, there is no agreement among creativity scholars that this is the case. This editorial does not aim at providing an additional critique of Glăveanu’s perspective. Instead, I rather re-iterate some previously raised arguments (Karwowski, 2012), and call for middle-range theorizing in creativity science.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherFaculty of Pedagogy and Psychology, University of Bialystokpl
dc.subjectMiddle-range theoriespl
dc.subjectCreative crisispl
dc.titleThe Creativity Crisis (is not) as Plain as the Nose on Your Face: A Few Introductory Commentspl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/ctra.2014.01.02.01-
dc.description.Emailmaciek.karwowski@gmail.compl
dc.description.AffiliationAcademy of Special Education, Polandpl
dc.description.volume1-
dc.description.issue2-
dc.description.firstpage186-
dc.description.lastpage189-
dc.identifier.citation2Creativity. Theories – Research – Applicationspl
Występuje w kolekcji(ach):Creativity. Theories – Research – Applications, 2014, Vol. 1, Issue 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M._Karwowski,_The_Creativity_Crisis_(is_not)_as_Plain_as_the_Nose_on_Your_Face_.pdf235,25 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons