REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2198
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWidelska, Urszula-
dc.date.accessioned2014-12-12T08:54:46Z-
dc.date.available2014-12-12T08:54:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationOptimum. Studia ekonomiczne, Nr 5 (65) 2013, s. 116-125pl
dc.identifier.issn1506-7637-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2198-
dc.description.abstractThe article undertakes the problem of a marketing scope of e-health, combined with the use of ICT in the health care system. The study focuses on the needs of patients - the main consumers of medical services. The purpose of the article is to identify marketing barriers to e-health services from the perspective of patients and the medical community. To analyze the problem an example of the Podlaskie Province was used.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjecte-healthpl
dc.subjectmarketingpl
dc.subjectPodlaskie Provincepl
dc.titleMarketing Barriers to E-Health in The Podlaskie Provincepl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/ose.2013.05.65.09-
dc.description.Emailwidelskau@wp.plpl
dc.description.AffiliationUrszula Widelska, Ph.D. – Faculty of Management, Bialystok University of Technologypl
dc.description.number5(65)pl
dc.description.firstpage116pl
dc.description.lastpage125pl
dc.identifier.citation2Optimum. Studia ekonomicznepl
Występuje w kolekcji(ach):Optimum. Studia Ekonomiczne, 2013, nr 5(65)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
09_Urszula WIDELSKA.pdf240,34 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)