REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2187
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGołaszewska-Kaczan, Urszula-
dc.date.accessioned2014-12-12T08:25:24Z-
dc.date.available2014-12-12T08:25:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationOptimum. Studia ekonomiczne, Nr 5 (65) 2013, s. 3-13pl
dc.identifier.issn1506-7637-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2187-
dc.description.abstractThe social capital of an enterprise, understood as a network of relations among particular entities within a company, as well as those between the firm and its environment, can be best created by enhancing trust levels. Trust is indispensable for the development of every enterprise. Therefore, business entities have to undertake such steps that will reinforce it. The purpose of this paper is to discuss the nature of social capital on an enterprise level and to analyse the issue of trust as one of the pillars on which social capital is founded.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectsocial capitalpl
dc.subjecttrustpl
dc.subjecthuman capitalpl
dc.titleTrust as a Component of Social Capital of Enterprisespl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/ose.2013.05.65.01-
dc.description.Emailu.golaszewska@uwb.edu.plpl
dc.description.Affiliationdr hab. Urszula Gołaszewska-Kaczan, prof. UwB – Faculty of Economics and Management, University of Bialystokpl
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (IZarz)
Optimum. Studia Ekonomiczne, 2013, nr 5(65)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
01_Urszula GOŁASZEWSKA.pdf331,28 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycje w RUB są chronione prawem autorskim, z zastrzeżeniem wszelkich praw, chyba że zaznaczono inaczej.