Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/19357| Tytuł: | Wzmacnianie czynników chroniących w tworzeniu bezpiecznej przestrzeni szkoły w programach liderów rówieśniczych w kontekście koncepcji resilience |
| Inne tytuły: | The role of protective factors into youth leaders coach prevention programmes and safe space building in resilience theory in school’s crime prevention |
| Autorzy: | Michel, Małgorzata |
| Słowa kluczowe: | czynniki chroniące bezpieczna przestrzeń programy liderów rówieśniczych koncepcja resilience protective factors safe space youth leaders coach prevention programmes resilience theory |
| Data wydania: | 2014 |
| Data dodania: | 1-gru-2025 |
| Wydawca: | Pedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie |
| Źródło: | Resocjalizacja Polska Nr 6, 2014, s. 101-120 |
| Abstrakt: | Celem niniejszego artykułu jest prezentacja programów liderów młodzieżowych i pokazanie możliwości ich realizacji w ramach szkolnego programu profilaktyki społecznej w kontekście koncepcji resilience (odporności psychicznej). Wzmacnianie czynników chroniących w tworzeniu bezpiecznej przestrzeni szkoły jest warunkiem efektywności programów profilaktycznych, realizowanych na terenie szkoły. Ich celem powinno być tworzenie bezpiecznej przestrzeni, wolnej od przemocy rówieśniczej. This article includes the analysis of possibility youth leaders coach prevention programmes in school crime prevention programmes in context of resilience theory. |
| Afiliacja: | Uniwersytet Jagielloński |
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/19357 |
| ISSN: | 2081-3767 |
| Typ Dokumentu: | Article |
| metadata.dc.rights.uri: | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
| Właściciel praw: | Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (CC-BY) |
| Występuje w kolekcji(ach): | Resocjalizacja Polska, 2014, nr 6 |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| RP_6_2014_M_Michel_Wzmacnianie_czynnikow_chroniacych.pdf | 635,56 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL
