Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/18558
Tytuł: | Społeczne usytuowanie pedagoga resocjalizacynego w terenowych badaniach jakościowych. Dylematy metodologiczne i etyczne badacza w „trudnym terenie” |
Inne tytuły: | The Social Status of the Social Rehabilitation Pedagogue in Qualitative Ethnographic Research. Methodological and Ethical Dilemmas in a “Difficult Field” |
Autorzy: | Michel, Małgorzata |
Słowa kluczowe: | terenowe badania jakościowe pedagog resocjalizacyjny badacz miasta etnografia trudny teren badawczy dylematy moralne i etyczne ethnographic research qualitative research pedagogue of resocialization urban researcher difficult research’s field ethical problems moral’s dilemmas |
Data wydania: | 2015 |
Data dodania: | 25-sie-2025 |
Wydawca: | Pedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie |
Źródło: | Resocjalizacja Polska Nr 10, 2015, s. 165-179 |
Abstrakt: | Celem artykułu jest ukazanie pewnych trudności, problemów natury etycznej i dylematów moralnych jakie napotyka badacz jakościowy w terenie. Poruszane zagadnienia są własnymi refleksjami autorki po przeprowadzonych badaniach terenowych w przestrzeni miasta z perspektywy pedagogiki resocjalizacyjnej. This article include reflexion about difficulty, ethical problems and moral’s dilemmas. The problems are characteristic for qualitative research. They are author’s experience to come from ethnography research and urban studies. It is resocialization’s perspectives. |
Afiliacja: | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/18558 |
ISSN: | 2081-3767 |
e-ISSN: | 2392-2656 |
Typ Dokumentu: | Article |
metadata.dc.rights.uri: | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
Właściciel praw: | Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (CC-BY) |
Występuje w kolekcji(ach): | Resocjalizacja Polska, 2015, nr 10 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
RP_10_2015_M_Michel_Spoleczne_usytuowanie_pedagoga_resocjalizacyjnego.pdf | 125,79 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL