REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/17453
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzorc, Katarzyna-
dc.date.accessioned2024-11-05T08:54:11Z-
dc.date.available2024-11-05T08:54:11Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationTocząca się reforma edukacji w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińska, Białystok 2008, s. 117-125pl
dc.identifier.isbn978-83-61209-06-5-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/17453-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titleRozumienie kompetencji zawodowych nauczycieli gimnazjówpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.firstpage117pl
dc.description.lastpage125pl
dc.identifier.citation2Tocząca się reforma edukacji w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińskapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
K_Szorc_Rozumienie_kompetencji_zawodowych.pdf460,95 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)