REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/17451
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWnorowski, Henryk-
dc.date.accessioned2024-11-05T08:42:06Z-
dc.date.available2024-11-05T08:42:06Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationKonkurencyjność gospodarki polskiej a rola państwa przed akcesją do Unii Europejskiej, pod red. Henryka Podedwornego, Jerzego Grabowieckiego, Henryka Wnorowskiego, Białystok 2000, s. 234-247pl
dc.identifier.isbn83-87884-47-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/17451-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleStrategia marki i jej wykorzystanie w budowaniu pozycji konkurencyjnej w branży spirytusowejpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2000pl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesAdamowicz M., Konkurencja i konkurencyjność w agrobiznesie. Aspekty teoretyczne i praktyczne, "Zagadnienia ekonomiki rolnej" 1999, nr 2-3.pl
dc.description.referencesAltkorn J., Kreować, czy kupować markę?, "Marketing i Rynek" 1997, nr 5.pl
dc.description.referencesAltkorn J., Metody oceny marek, "Marketing i Rynek" 1999, nr 5.pl
dc.description.referencesAltkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.pl
dc.description.referencesAltkorn J., Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki, "Marketing i Rynek" 2000, nr 2.pl
dc.description.referencesBłoński J., Za zdrowie akcyzy, "Tygodnik Solidarność" 2000, nr 16.pl
dc.description.referencesDay G.S., Wensly R., Assesing Adventage: A Framework for Diagnosing Competitive Superiority, "Journal of Marketing" 1998, April, za: Adamik A., Kształtowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" 1998. nr 6.pl
dc.description.referencesFilipek J., Firmy zorientowane na markę, "Marketing i Rynek" 1996, nr 11.pl
dc.description.referencesGurfinkei N., Przemyt wymusił kapitulację, "Rzeczpospolita" 18-19.04.1998.pl
dc.description.referencesGwiazda A., Globalna strategia produktu, "Marketing i Rynek" 1998, nr 1.pl
dc.description.referencesHandel zagraniczny, GUS, Warszawa (za lata 1994-1998).pl
dc.description.referencesKay J., Podstawy sukcesu firmy, PWE, Warszawa 1996.pl
dc.description.referencesKotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.pl
dc.description.referencesMarkiewicz W., Żalikowski J., Wlew z przemytu, "Polityka" 1998, nr 30.pl
dc.description.referencesPrzetasowanie w wódce, "Prawo i Gospodarka" 29-30.01.2000.pl
dc.description.referencesRies A., Ries L., 22 niezmienne prawa zarządzania marką, Prószyński i S-ka, Warszawa 1999.pl
dc.description.referencesSurówka-Marszałek D., Rola usług w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm na rynku przemysłowym, "Marketing i rynek" 1999, nr 6.pl
dc.description.referencesWnorowski H., Dobrodziejstwa konkurencyjności, "Magazyn integracji Eurofakty" 2000, nr 1.pl
dc.description.referencesWnorowski H., Nowe produkty w strategiach przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej" w Tarnowie, z. 2, 1999.pl
dc.description.referencesWorld Vodka Special Report 1999, The International Wine & Spirit Report, London 1999.pl
dc.description.referencesWrzosek W., Przewaga konkurencyjna, "Marketing i rynek" 1999, nr 7.pl
dc.description.firstpage234pl
dc.description.lastpage247pl
dc.identifier.citation2Konkurencyjność gospodarki polskiej a rola państwa przed akcesją do Unii Europejskiej, pod red. Henryka Podedwornego, Jerzego Grabowieckiego, Henryka Wnorowskiegopl
dc.conferenceKonferencja naukowa "Konkurencyjność gospodarki polskiej a rola państwa przed akcesją do Unii Europejskiej", Augustów 18-20 czerwca 2000pl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (WEiF)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
H_Wnorowski_Strategia_marki_i_jej_wykorzystanie.pdf877,16 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)