REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/17076
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMatwiejczuk, Daniel-
dc.date.accessioned2024-08-07T09:37:34Z-
dc.date.available2024-08-07T09:37:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPostpandemiczna rzeczywistość. Jak koronawirus zmienił świat?, redakcja naukowa Karol Kuźmicz, Karolina Woźniak, Kewin Konrad Bach, Białystok 2023, s. 201-213pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-794-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/17076-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleAnaliza porównawcza kształcenia zdalnego w Polsce i Hiszpanii w dobie pandemii COVID-19pl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2023pl
dc.description.Emaild.matwiejczuk@uwb.edu.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesLey Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales (BOE núm. 294 de 06/12/2018, poz. BOE-A-2018-16673).pl
dc.description.referencesUstawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 59).pl
dc.description.referencesAbdullah S.I.N.W., Arokiyasamy K., Goh S.L. et al., 2022, University students’ satisfaction and future outlook towards forced remote learning during a global pandemic, “Smart Learn. Environ.”, s. 9–15.pl
dc.description.referencesAldhahi M., Alqahtani A., Baattaiah B. et al., 2022, Academic and emotional effects of online learning during the COVID-19 pandemic on engineering students, “Educ. Inf.Technol.”, Vol. 27(1), s. 1323–1340.pl
dc.description.referencesBaltà-Salvador R., Olmedo-Torre N., Peña M. et al., 2021, Academic and emotional effects of online learning during the COVID-19 pandemic on engineering students, “Educ. Inf. Technol.”, Vol. 26, s. 7407–7434.pl
dc.description.referencesBarkatov I.V, 2020, New effective aid for teaching technology subjects: 3D spherical panoramas joined with virtual reality, “CEUR Workshop Proceedings”, Vol. 2731, s. 3–5.pl
dc.description.referencesBreakspear S., 2021, Raport The Organization for Economic Cooperation and Development; An Exploration of the Normative Effects of International Benchmarking in School System Performance, University of Cambridge, s. 2–10.pl
dc.description.referencesBrooks R., 2021, Students’ views about the purpose of higher education: a comparative analysis of six European countries, “Higher Education Research & Development”, Vol. 40, s. 40.pl
dc.description.referencesDias A.S., Gomes M.J., 2018, A wake-up call for b-learning in Portuguesa higher education, Proceedings of EDULEARN 18 Conference, 2–4 July 2018, s. 7944–7954.pl
dc.description.referencesDenek K., 1999, Transformacja Systemów Edukacji, „Neodigmata” Vol. XXIV, s. 27–43.pl
dc.description.referencesFreeman A., Tyrovolas S., Koyanagi A. et al., 2016, The role of socio-economic status in depression: results from the COURAGE (aging survey in Europe, “BMC Public Health”, Vol. 16, s. 2–4.pl
dc.description.referencesGarcía Aretio L., 2015, La educación a distancia: de la teoría a la práctica, Barcelona: Editorial UOC, s. 10–23.pl
dc.description.referencesIBE, Kompetencje komputerowe i informacyjne młodzieży w Polsce – raport z międzynarodowego badania kompetencji komputerowych i informacyjnych ICILS 2013, 2024, s. 63–70.pl
dc.description.referencesJavier Gil-Flores, 2017, Factors that explain the use of ICT in secondary-education classrooms: The role of teacher characteristics and school infrastructure, “Computers in Human Behavior”, Vol. 68, s. 441–449.pl
dc.description.referencesKupcewicz E., Mikla M., Kadučáková H., Grochans E., 2022, Loneliness and Satisfaction with Life among Nursing Students in Poland, Spain and Slovakia during the COVID-19 Pandemic, “Journal: Int. J. Environ. Res. Public Health”, Vol. 19, s. 2–29.pl
dc.description.referencesKupiainen S., Hautamäki J,. Karjalainen T., 2009, The Finnish education system and PISA, Finland Ministry of Education Publications, s. 32–40.pl
dc.description.referencesLarreamendy-Joerns J., Leinhardt G., 2006, Going the Distance With Online Education, “Review of Educational Research”, Vol. 76(4), s. 567–605.pl
dc.description.referencesNguyen T. et al., 2021, Insights Into Students’ Experiences and Perceptions of Remote Learning Methods: From the COVID-19 Pandemic to Best Practice for the Future, “Frontiers in Education”, Vol. 6.pl
dc.description.referencesOrte C. et al., 2018, Sharing Intergenerational Relationships in Educational Contexts: The Experience of an International Program in Three Countries (Spain, Poland and Turkey), “Journal of Intergenerational Relationships”, Vol. 16, s. 87–100.pl
dc.description.referencesParlament Studencki, 2020, Kształcenie zdalne na Uniwersytecie w Białymstoku, s. 1–14.pl
dc.description.referencesPilich M., Gawroński K., Kwiatkowski S. (red.), 2022, Prawo oświatowe, Warszawa: Wolters Kluwer, s. 769–781.pl
dc.description.referencesRizun M., Strzelecki A., 2020, Students’ Acceptance of the COVID-19 Impact on Shifting Higher Education to Distance Learning in Poland, “Int. J. Environ. Res. Public Health”, Vol. 17(18), s. 64–68.pl
dc.description.referencesRoleska M., Roman-Urrestarazu A. et al., 2018, Autism and the right to education in the EU: Policy mapping and scoping review of the United Kingdom, France, Poland and Spain, “PLoS ONE”, Vol. 13(8). s. 11–14.pl
dc.description.referencesSaar E., Unt M., Kogan I., 2008, Transition from Educational System to Labour Market in the European Union: A Comparison Between New and Old Members, “International Journal of Comparative Sociology”, Vol. 49(1), s. 32–40.pl
dc.description.referencesWołczyk J. (red.), 1979, Kształcenie dorosłych, a potrzeby gospodarki i kultury, Instytut Wydawniczy CRZZ, Warszawa, s. 4–10.pl
dc.description.firstpage201pl
dc.description.lastpage213pl
dc.identifier.citation2Postpandemiczna rzeczywistość. Jak koronawirus zmienił świat?, redakcja naukowa Karol Kuźmicz, Karolina Woźniak, Kewin Konrad Bachpl
dc.conferenceOgólnopolska Konferencja Naukowa „Postpandemiczna rzeczywistość. Jak Koronawirus zmienił świat", Białystok 12 maja 2023 r.pl
dc.identifier.orcid0009-0000-3893-8959-
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (WP)
Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Postpandemiczna rzeczywistość. Jak Koronawirus zmienił świat", 12 maja 2023

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
D_Matwiejczuk_Analiza_porownawcza_ksztalcenia_zdalnego.pdf210,1 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)