Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/17076
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Matwiejczuk, Daniel | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-07T09:37:34Z | - |
dc.date.available | 2024-08-07T09:37:34Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Postpandemiczna rzeczywistość. Jak koronawirus zmienił świat?, redakcja naukowa Karol Kuźmicz, Karolina Woźniak, Kewin Konrad Bach, Białystok 2023, s. 201-213 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7431-794-8 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/17076 | - |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.title | Analiza porównawcza kształcenia zdalnego w Polsce i Hiszpanii w dobie pandemii COVID-19 | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2023 | pl |
dc.description.Email | d.matwiejczuk@uwb.edu.pl | pl |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet w Białymstoku | pl |
dc.description.references | Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales (BOE núm. 294 de 06/12/2018, poz. BOE-A-2018-16673). | pl |
dc.description.references | Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 59). | pl |
dc.description.references | Abdullah S.I.N.W., Arokiyasamy K., Goh S.L. et al., 2022, University students’ satisfaction and future outlook towards forced remote learning during a global pandemic, “Smart Learn. Environ.”, s. 9–15. | pl |
dc.description.references | Aldhahi M., Alqahtani A., Baattaiah B. et al., 2022, Academic and emotional effects of online learning during the COVID-19 pandemic on engineering students, “Educ. Inf.Technol.”, Vol. 27(1), s. 1323–1340. | pl |
dc.description.references | Baltà-Salvador R., Olmedo-Torre N., Peña M. et al., 2021, Academic and emotional effects of online learning during the COVID-19 pandemic on engineering students, “Educ. Inf. Technol.”, Vol. 26, s. 7407–7434. | pl |
dc.description.references | Barkatov I.V, 2020, New effective aid for teaching technology subjects: 3D spherical panoramas joined with virtual reality, “CEUR Workshop Proceedings”, Vol. 2731, s. 3–5. | pl |
dc.description.references | Breakspear S., 2021, Raport The Organization for Economic Cooperation and Development; An Exploration of the Normative Effects of International Benchmarking in School System Performance, University of Cambridge, s. 2–10. | pl |
dc.description.references | Brooks R., 2021, Students’ views about the purpose of higher education: a comparative analysis of six European countries, “Higher Education Research & Development”, Vol. 40, s. 40. | pl |
dc.description.references | Dias A.S., Gomes M.J., 2018, A wake-up call for b-learning in Portuguesa higher education, Proceedings of EDULEARN 18 Conference, 2–4 July 2018, s. 7944–7954. | pl |
dc.description.references | Denek K., 1999, Transformacja Systemów Edukacji, „Neodigmata” Vol. XXIV, s. 27–43. | pl |
dc.description.references | Freeman A., Tyrovolas S., Koyanagi A. et al., 2016, The role of socio-economic status in depression: results from the COURAGE (aging survey in Europe, “BMC Public Health”, Vol. 16, s. 2–4. | pl |
dc.description.references | García Aretio L., 2015, La educación a distancia: de la teoría a la práctica, Barcelona: Editorial UOC, s. 10–23. | pl |
dc.description.references | IBE, Kompetencje komputerowe i informacyjne młodzieży w Polsce – raport z międzynarodowego badania kompetencji komputerowych i informacyjnych ICILS 2013, 2024, s. 63–70. | pl |
dc.description.references | Javier Gil-Flores, 2017, Factors that explain the use of ICT in secondary-education classrooms: The role of teacher characteristics and school infrastructure, “Computers in Human Behavior”, Vol. 68, s. 441–449. | pl |
dc.description.references | Kupcewicz E., Mikla M., Kadučáková H., Grochans E., 2022, Loneliness and Satisfaction with Life among Nursing Students in Poland, Spain and Slovakia during the COVID-19 Pandemic, “Journal: Int. J. Environ. Res. Public Health”, Vol. 19, s. 2–29. | pl |
dc.description.references | Kupiainen S., Hautamäki J,. Karjalainen T., 2009, The Finnish education system and PISA, Finland Ministry of Education Publications, s. 32–40. | pl |
dc.description.references | Larreamendy-Joerns J., Leinhardt G., 2006, Going the Distance With Online Education, “Review of Educational Research”, Vol. 76(4), s. 567–605. | pl |
dc.description.references | Nguyen T. et al., 2021, Insights Into Students’ Experiences and Perceptions of Remote Learning Methods: From the COVID-19 Pandemic to Best Practice for the Future, “Frontiers in Education”, Vol. 6. | pl |
dc.description.references | Orte C. et al., 2018, Sharing Intergenerational Relationships in Educational Contexts: The Experience of an International Program in Three Countries (Spain, Poland and Turkey), “Journal of Intergenerational Relationships”, Vol. 16, s. 87–100. | pl |
dc.description.references | Parlament Studencki, 2020, Kształcenie zdalne na Uniwersytecie w Białymstoku, s. 1–14. | pl |
dc.description.references | Pilich M., Gawroński K., Kwiatkowski S. (red.), 2022, Prawo oświatowe, Warszawa: Wolters Kluwer, s. 769–781. | pl |
dc.description.references | Rizun M., Strzelecki A., 2020, Students’ Acceptance of the COVID-19 Impact on Shifting Higher Education to Distance Learning in Poland, “Int. J. Environ. Res. Public Health”, Vol. 17(18), s. 64–68. | pl |
dc.description.references | Roleska M., Roman-Urrestarazu A. et al., 2018, Autism and the right to education in the EU: Policy mapping and scoping review of the United Kingdom, France, Poland and Spain, “PLoS ONE”, Vol. 13(8). s. 11–14. | pl |
dc.description.references | Saar E., Unt M., Kogan I., 2008, Transition from Educational System to Labour Market in the European Union: A Comparison Between New and Old Members, “International Journal of Comparative Sociology”, Vol. 49(1), s. 32–40. | pl |
dc.description.references | Wołczyk J. (red.), 1979, Kształcenie dorosłych, a potrzeby gospodarki i kultury, Instytut Wydawniczy CRZZ, Warszawa, s. 4–10. | pl |
dc.description.firstpage | 201 | pl |
dc.description.lastpage | 213 | pl |
dc.identifier.citation2 | Postpandemiczna rzeczywistość. Jak koronawirus zmienił świat?, redakcja naukowa Karol Kuźmicz, Karolina Woźniak, Kewin Konrad Bach | pl |
dc.conference | Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Postpandemiczna rzeczywistość. Jak Koronawirus zmienił świat", Białystok 12 maja 2023 r. | pl |
dc.identifier.orcid | 0009-0000-3893-8959 | - |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Materiały konferencyjne (WP) Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Postpandemiczna rzeczywistość. Jak Koronawirus zmienił świat", 12 maja 2023 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
D_Matwiejczuk_Analiza_porownawcza_ksztalcenia_zdalnego.pdf | 210,1 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)