REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/17066
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHalavina, Hanna-
dc.date.accessioned2024-08-06T10:53:58Z-
dc.date.available2024-08-06T10:53:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPostpandemiczna rzeczywistość. Jak koronawirus zmienił świat?, redakcja naukowa Karol Kuźmicz, Karolina Woźniak, Kewin Konrad Bach, Białystok 2023, s. 93-102pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-794-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/17066-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleWpływ pandemii COVID-19 na proces edukacji w Polsce i Białorusipl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2023pl
dc.description.Emailh.halavina@uwb.edu.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesCentrum Cyfrowe, 2020, Edukacja zdalna w czasie pandemii. Edycja I, Edukacja Zdalna_w_czasie Pandemii.pptx-2.pdf (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesCentrum Cyfrowe, 2020, Edukacja zdalna w czasie pandemii. Edycja II, Raport_Edukacja-zdalna-w-czasie-pandemii.-Edycja-II.pdf (centrumcyfrowe.pl) (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesCISCO, 2019, Cisco Global Digital Readiness Index 2019, https://www.cisco.com/c/dam/en_us/about/csr/reports/global-digital-readiness-index.pdf (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesEuropean Commission, 2019, Digital Economy and Society Index (DESI), 2019 https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/library/digital-economy-and-society-index-desi-2019 (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesGałkowski S., 2019, SB. В ряде сельских школ Гомельской области посещаемость стопроцентная, https://www.sb.by/articles/plany-na-chetvert-shkola-gomelskaya-oblast.html (dostęp: 9.05.2023).pl
dc.description.referencesGórny M., Lewandowska B., 2008, Metodyka nauczania, Warszawa: IMAGE.pl
dc.description.referencesInternational Telecommunication Union, 1990–2021, Individuals using the Internet. (% of population), https://data.worldbank.org/indicator/IT.NET.USER.ZS (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesKomisja Europejska, 2022, Szkolnictwo wyższe: europejska strategia na rzecz szkół wyższych od 18.01.2022 r. https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/have-your-say/initiatives/13199-Szkolnictwo-wyzsze-europejska-strategia-na-rzecz-szko%C5%82-wyzszych_pl (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesMarmuziewicz A., 2022, [Światowy rynek technologii edukacyjnych: tendencje rozwoju i perspektywy udziału Republiki Białoruś], Мировой рынок образовательных технологий: тенденции развития и перспективы участия РБ, (Praca dyplomowa BSU), https://elib.bsu.by/bitstream/123456789/282987/1/MarmuzevichA_dip.pdf (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesMinisterstwo Edukacji RB, 2013, Koncepcja cyfryzacji systemu edukacji RB do 2020 r., http://edu.gov.by/statistics/informatizatsiya-obrazovaniya (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesMinisterstwo Edukacji RB, 2021, Koncepcja rozwoju systemu edukacji w RB do 2030 roku, https://pravo.by/document/?guid=12551&p0=C22100683&p1=1 (dostęp: 17.04.2024).pl
dc.description.referencesMinisterstwo Edukacji RB, 2019, Koncepcja transformacji cyfrowej procesów edukacyjnych w RB na 2019–2025 roku, https://drive.google.com/file/d/1T0v7iQqQ9ZoxO2IIwR_OlhqZ3rjKVqY-/view (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesNIK, 2021, Funkcjonowanie szkół w sytuacji zagrożenia COVID-19, id,25380,vp,28141.pdf (nik.gov.pl) (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesNIK, 2022, Szkoły w czasach pandemi, https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/szkoly-w-czasach-pandemii.html (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesNIK, 29.03.2022, Polska cyfrowa? Daleka droga…, https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/edukacja-i-nauka/kompetencje-cyfrowe.html (dostęp: 9.05.2023).pl
dc.description.referencesOECD, 2022, Trends shaping education 2022, https://read.oecd-ilibrary.org/education/trends-shaping-education-2022_6ae8771a-en#page1 (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesONZ, 2020, Education during COVID-19 and beyond, https://www.un.org/sites/un2.un.org/files/sg_policy_brief_covid-19_and_education_august_2020.pdf (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesPiwnewa K., 2020, Adukar, https://adukar.com/by/news/abiturientu/kak-proshlo-ct-2022-obzor-rezultatov-i-statistika (dostęp: 9.05.2023).pl
dc.description.referencesPostupi.by, Поступи, 2023, Центр дистанционного обучения в РБ, https://xn-- h1alcbjgh.xn-- 90ais/specialnosty/bakalavriat (dostęp: 9.05.2023).pl
dc.description.referencesStatysta, 2023,Online Education – Worldwide, https://www.statista.com/outlook/dmo/eservices/online-education/worldwide (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesUNESCO, 2021, COVID-19 and children, https://data.unicef.org/covid-19-and-children/ (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.referencesUNICEF, 2021,Tariner’s Manual, https://www.unicef.org/eca/media/18151/file/Formative_Assesment_for_Quality%2C_Inclusive_Digital_and_Distance_Learning_.pdf (dostęp: 20.03.2023).pl
dc.description.firstpage93pl
dc.description.lastpage102pl
dc.identifier.citation2Postpandemiczna rzeczywistość. Jak koronawirus zmienił świat?, redakcja naukowa Karol Kuźmicz, Karolina Woźniak, Kewin Konrad Bachpl
dc.conferenceOgólnopolska Konferencja Naukowa „Postpandemiczna rzeczywistość. Jak Koronawirus zmienił świat", Białystok 12 maja 2023 r.pl
dc.identifier.orcid0000-0003-0789-5022-
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (SzkDokt)
Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Postpandemiczna rzeczywistość. Jak Koronawirus zmienił świat", 12 maja 2023

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
H_Halavina_Wplyw_pandemii_COVID_19_na_proces_edukacji.pdf159,46 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)