Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/17066
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Halavina, Hanna | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-06T10:53:58Z | - |
dc.date.available | 2024-08-06T10:53:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Postpandemiczna rzeczywistość. Jak koronawirus zmienił świat?, redakcja naukowa Karol Kuźmicz, Karolina Woźniak, Kewin Konrad Bach, Białystok 2023, s. 93-102 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7431-794-8 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/17066 | - |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.title | Wpływ pandemii COVID-19 na proces edukacji w Polsce i Białorusi | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2023 | pl |
dc.description.Email | h.halavina@uwb.edu.pl | pl |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet w Białymstoku | pl |
dc.description.references | Centrum Cyfrowe, 2020, Edukacja zdalna w czasie pandemii. Edycja I, Edukacja Zdalna_w_czasie Pandemii.pptx-2.pdf (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | Centrum Cyfrowe, 2020, Edukacja zdalna w czasie pandemii. Edycja II, Raport_Edukacja-zdalna-w-czasie-pandemii.-Edycja-II.pdf (centrumcyfrowe.pl) (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | CISCO, 2019, Cisco Global Digital Readiness Index 2019, https://www.cisco.com/c/dam/en_us/about/csr/reports/global-digital-readiness-index.pdf (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | European Commission, 2019, Digital Economy and Society Index (DESI), 2019 https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/library/digital-economy-and-society-index-desi-2019 (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | Gałkowski S., 2019, SB. В ряде сельских школ Гомельской области посещаемость стопроцентная, https://www.sb.by/articles/plany-na-chetvert-shkola-gomelskaya-oblast.html (dostęp: 9.05.2023). | pl |
dc.description.references | Górny M., Lewandowska B., 2008, Metodyka nauczania, Warszawa: IMAGE. | pl |
dc.description.references | International Telecommunication Union, 1990–2021, Individuals using the Internet. (% of population), https://data.worldbank.org/indicator/IT.NET.USER.ZS (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | Komisja Europejska, 2022, Szkolnictwo wyższe: europejska strategia na rzecz szkół wyższych od 18.01.2022 r. https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/have-your-say/initiatives/13199-Szkolnictwo-wyzsze-europejska-strategia-na-rzecz-szko%C5%82-wyzszych_pl (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | Marmuziewicz A., 2022, [Światowy rynek technologii edukacyjnych: tendencje rozwoju i perspektywy udziału Republiki Białoruś], Мировой рынок образовательных технологий: тенденции развития и перспективы участия РБ, (Praca dyplomowa BSU), https://elib.bsu.by/bitstream/123456789/282987/1/MarmuzevichA_dip.pdf (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | Ministerstwo Edukacji RB, 2013, Koncepcja cyfryzacji systemu edukacji RB do 2020 r., http://edu.gov.by/statistics/informatizatsiya-obrazovaniya (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | Ministerstwo Edukacji RB, 2021, Koncepcja rozwoju systemu edukacji w RB do 2030 roku, https://pravo.by/document/?guid=12551&p0=C22100683&p1=1 (dostęp: 17.04.2024). | pl |
dc.description.references | Ministerstwo Edukacji RB, 2019, Koncepcja transformacji cyfrowej procesów edukacyjnych w RB na 2019–2025 roku, https://drive.google.com/file/d/1T0v7iQqQ9ZoxO2IIwR_OlhqZ3rjKVqY-/view (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | NIK, 2021, Funkcjonowanie szkół w sytuacji zagrożenia COVID-19, id,25380,vp,28141.pdf (nik.gov.pl) (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | NIK, 2022, Szkoły w czasach pandemi, https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/szkoly-w-czasach-pandemii.html (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | NIK, 29.03.2022, Polska cyfrowa? Daleka droga…, https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/edukacja-i-nauka/kompetencje-cyfrowe.html (dostęp: 9.05.2023). | pl |
dc.description.references | OECD, 2022, Trends shaping education 2022, https://read.oecd-ilibrary.org/education/trends-shaping-education-2022_6ae8771a-en#page1 (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | ONZ, 2020, Education during COVID-19 and beyond, https://www.un.org/sites/un2.un.org/files/sg_policy_brief_covid-19_and_education_august_2020.pdf (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | Piwnewa K., 2020, Adukar, https://adukar.com/by/news/abiturientu/kak-proshlo-ct-2022-obzor-rezultatov-i-statistika (dostęp: 9.05.2023). | pl |
dc.description.references | Postupi.by, Поступи, 2023, Центр дистанционного обучения в РБ, https://xn-- h1alcbjgh.xn-- 90ais/specialnosty/bakalavriat (dostęp: 9.05.2023). | pl |
dc.description.references | Statysta, 2023,Online Education – Worldwide, https://www.statista.com/outlook/dmo/eservices/online-education/worldwide (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | UNESCO, 2021, COVID-19 and children, https://data.unicef.org/covid-19-and-children/ (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.references | UNICEF, 2021,Tariner’s Manual, https://www.unicef.org/eca/media/18151/file/Formative_Assesment_for_Quality%2C_Inclusive_Digital_and_Distance_Learning_.pdf (dostęp: 20.03.2023). | pl |
dc.description.firstpage | 93 | pl |
dc.description.lastpage | 102 | pl |
dc.identifier.citation2 | Postpandemiczna rzeczywistość. Jak koronawirus zmienił świat?, redakcja naukowa Karol Kuźmicz, Karolina Woźniak, Kewin Konrad Bach | pl |
dc.conference | Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Postpandemiczna rzeczywistość. Jak Koronawirus zmienił świat", Białystok 12 maja 2023 r. | pl |
dc.identifier.orcid | 0000-0003-0789-5022 | - |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Materiały konferencyjne (SzkDokt) Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Postpandemiczna rzeczywistość. Jak Koronawirus zmienił świat", 12 maja 2023 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
H_Halavina_Wplyw_pandemii_COVID_19_na_proces_edukacji.pdf | 159,46 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)