REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16975
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWróblewska, Walentyna-
dc.date.accessioned2024-07-22T10:28:26Z-
dc.date.available2024-07-22T10:28:26Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationEdukacyjne obszary "głębokiej zmiany" w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińska, Białystok 2005, s. 381-393pl
dc.identifier.isbn83-89190-51-6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16975-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titleAutoedukacja studentów jako przedmiot badań dydaktyki szkoły wyższejpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.firstpage381pl
dc.description.lastpage393pl
dc.identifier.citation2Edukacyjne obszary "głębokiej zmiany" w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińskapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
W_Wroblewska_Autoedukacja_studentow.pdf498,09 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)