REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16973
Tytuł: Prognozy edukacyjne uczniów ze szkół wiejskich w świetle ich językowych osiągnięć
Autorzy: Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna
Data wydania: 2005
Data dodania: 22-lip-2024
Wydawca: Trans Humana
Źródło: Edukacyjne obszary "głębokiej zmiany" w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińska, Białystok 2005, s. 166-176
Opis: Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.
URI: http://hdl.handle.net/11320/16973
ISBN: 83-89190-51-6
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie
Występuje w kolekcji(ach):Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
K_Borawska-Kalbarczyk_Prognozy_edukacyjne_uczniow.pdf474,28 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)