REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16973
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBorawska-Kalbarczyk, Katarzyna-
dc.date.accessioned2024-07-22T10:14:02Z-
dc.date.available2024-07-22T10:14:02Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationEdukacyjne obszary "głębokiej zmiany" w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińska, Białystok 2005, s. 166-176pl
dc.identifier.isbn83-89190-51-6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16973-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titlePrognozy edukacyjne uczniów ze szkół wiejskich w świetle ich językowych osiągnięćpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.firstpage166pl
dc.description.lastpage176pl
dc.identifier.citation2Edukacyjne obszary "głębokiej zmiany" w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińskapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
K_Borawska-Kalbarczyk_Prognozy_edukacyjne_uczniow.pdf474,28 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)