Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/1689| Tytuł: | Early literacy research in Poland – conditions, acquisition, contexts. Editorial. |
| Inne tytuły: | Badanie wczesnych umiejętności czytania i pisania w Polsce - warunki, nabywanie, konteksty. Słowo wstępne |
| Autorzy: | Awramiuk, Elżbieta Krasowicz-Kupis, Grażyna |
| Słowa kluczowe: | Polish education system teaching reading and writing Polish language |
| Data wydania: | 2014 |
| Data dodania: | 30-wrz-2014 |
| Wydawca: | IAIMTE: the International Association for the Improvement of Mother Tongue Education; http://www.l1research.org/ |
| Źródło: | L1-Educational Studies in Language and Literature, vol. 14, p. 1-5 |
| Abstrakt: | Editorial to the first special issue devoted to teaching Polish as a native language, with a short introduction into the Polish education system and into the characteristics of the Polish language and orthography. |
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/1689 |
| ISSN: | 1578-6617 |
| Typ Dokumentu: | Article |
| Występuje w kolekcji(ach): | Artykuły naukowe (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Editorial_special_Polish_issue-published-20140203T104401.pdf | 152,81 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)
