REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/1689
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorAwramiuk, Elżbieta-
dc.contributor.authorKrasowicz-Kupis, Grażyna-
dc.date.accessioned2014-09-30T06:27:20Z-
dc.date.available2014-09-30T06:27:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationL1-Educational Studies in Language and Literature, vol. 14, p. 1-5pl
dc.identifier.issn1578-6617-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/1689-
dc.description.abstractEditorial to the first special issue devoted to teaching Polish as a native language, with a short introduction into the Polish education system and into the characteristics of the Polish language and orthography.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherIAIMTE: the International Association for the Improvement of Mother Tongue Education; http://www.l1research.org/pl
dc.subjectPolish education systempl
dc.subjectteaching reading and writingpl
dc.subjectPolish languagepl
dc.titleEarly literacy research in Poland – conditions, acquisition, contexts. Editorial.pl
dc.title.alternativeBadanie wczesnych umiejętności czytania i pisania w Polsce - warunki, nabywanie, konteksty. Słowo wstępnepl
dc.typeArticlepl
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Editorial_special_Polish_issue-published-20140203T104401.pdf152,81 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)