Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/1689
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Awramiuk, Elżbieta | - |
dc.contributor.author | Krasowicz-Kupis, Grażyna | - |
dc.date.accessioned | 2014-09-30T06:27:20Z | - |
dc.date.available | 2014-09-30T06:27:20Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | L1-Educational Studies in Language and Literature, vol. 14, p. 1-5 | pl |
dc.identifier.issn | 1578-6617 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/1689 | - |
dc.description.abstract | Editorial to the first special issue devoted to teaching Polish as a native language, with a short introduction into the Polish education system and into the characteristics of the Polish language and orthography. | pl |
dc.language.iso | en | pl |
dc.publisher | IAIMTE: the International Association for the Improvement of Mother Tongue Education; http://www.l1research.org/ | pl |
dc.subject | Polish education system | pl |
dc.subject | teaching reading and writing | pl |
dc.subject | Polish language | pl |
dc.title | Early literacy research in Poland – conditions, acquisition, contexts. Editorial. | pl |
dc.title.alternative | Badanie wczesnych umiejętności czytania i pisania w Polsce - warunki, nabywanie, konteksty. Słowo wstępne | pl |
dc.type | Article | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Artykuły naukowe (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Editorial_special_Polish_issue-published-20140203T104401.pdf | 152,81 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)