Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/16697
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Delecka-Bury, Alicja | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-12T12:52:50Z | - |
dc.date.available | 2024-06-12T12:52:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2023, nr 2(20), s. 163-170 | pl |
dc.identifier.issn | 2353-7914 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/16697 | - |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | pl |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | pl |
dc.title | Sprawozdanie z Międzykulturowej Konferencji Pedagogiki Sztuki „Edukacja przez sztukę dla pokoju” (Ustka 25–28.09.2023 r.) | pl |
dc.type | Other | pl |
dc.rights.holder | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/parezja.2023.20.14 | - |
dc.description.Email | alicja.delecka-bury@akademiasztuki.eu | pl |
dc.description.Affiliation | Akademia Sztuki w Szczecinie | pl |
dc.description.references | Wojnar, I. (2000). Kształtowanie kultury pokoju zobowiązaniem edukacyjnym na XXI wiek. W: I. Wojnar (red.), Humanistyczne intencje edukacji (s. 109–122). Wydawnictwo Akademickie Żak. | pl |
dc.description.issue | 2(20) | pl |
dc.description.firstpage | 163 | pl |
dc.description.lastpage | 170 | pl |
dc.identifier.citation2 | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN | pl |
dc.identifier.orcid | 0000-0002-4650-1842 | - |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2023, nr 2 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_2_2023_A_Delecka_Bury_Sprawozdanie_z_Miedzykulturowej_Konferencji_Pedagogiki_Sztuki.pdf | 132,28 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL