REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16676
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorNieduziak, Edyta M.-
dc.date.accessioned2024-06-11T11:33:48Z-
dc.date.available2024-06-11T11:33:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2023, nr 2(20), s. 5-9pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16676-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polskapl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/pl
dc.title(Nie)obecności sztuk w edukacjipl
dc.typeArticlepl
dc.rights.holderUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polskapl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2023.20.01-
dc.description.Emailedyta.nieduziak@us.edu.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet Śląski w Katowicachpl
dc.description.referencesDissanayake, E. (2009). Sztuka jako ludzkie uniwersalium: spojrzenie adaptacjonistyczne. Estetyka i Krytyka, 15/16, 247–263.pl
dc.description.referencesHiggins, J. (2015). Przewodnik po fotografii współczesnej. Dlaczego zdjęcie nie musi być ostre? Arkady.pl
dc.description.referencesHodge, S. (2014). Przewodnik po sztuce współczesnej. Dlaczego pięciolatek nie mógł tego zrobić? Arkady.pl
dc.description.referencesIwasiów, I. (2020). Odmrażanie. Literatura w potrzebie. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.pl
dc.description.referencesJawłowska, A. (1975). Drogi kontrkultury. Państwowy Instytut Wydawniczy.pl
dc.description.referencesPankowska, K. (2010). Sztuka i wychowanie. Współczesne problemy edukacji estetycznej. Wydawnictwo Akademickie ŻAK.pl
dc.description.referencesRead, H. (2002). To Hell With Culture. Routledge. https://doi.org/10.4324/9780203994665.pl
dc.description.referencesRozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej, Dz.U. 2017 r. poz. 356 z późń. zm.pl
dc.description.referencesRozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 stycznia 2018 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia ogólnego dla liceum ogólnokształcącego, technikum oraz branżowej szkoły II stopnia, Dz.U. 2018 poz. 467.pl
dc.description.referencesWęcławiak, A. (red.). (2018). Kontrkultura. Motywy, manifestacje, dziedzictwo. Europejskie Stowarzyszenie Kulturoznawcze.pl
dc.description.issue2(20)pl
dc.description.firstpage5pl
dc.description.lastpage9pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
dc.identifier.orcid0000-0002-7072-4448-
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2023, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2023_E_M_Nieduziak_Nieobecnosci_sztuk_w_edukacji.pdf198,49 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons