REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16261
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBorowska-Szerszun, Sylwia-
dc.date.accessioned2024-04-02T08:56:18Z-
dc.date.available2024-04-02T08:56:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationVisuality and vision in American literature, editors Zbigniew Maszewski, Weronika Łaszkiewicz, Tomasz Sawczuk, Białystok 2014, s. 47-58pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-395-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16261-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleSweet Demons: Male Body and Masculinity in Anne Bishop's Dark Fantasy Novels and Related Fan Artpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2014pl
dc.description.referencesAguiar, Sarah Appleton. The Bitch Is Back: Wicked Women in Literature. Carbondale: Southern Illinois University Press, 2001. Print.pl
dc.description.referencesBishop, Ann. Daughter of the Blood. New York: ROC, 1998. Print.pl
dc.description.references---Heir to the Shadows. New York: ROC, 1999. Print.pl
dc.description.references--- Queen of the Darkness. New York: ROC, 2000. Print.pl
dc.description.referencesBourdieu, Pierre. The Rules of Art: Genesis and Structure of the Literary Field. Trans. Susan Emanuel. Stanford: Stanford University Press, 1996. Print.pl
dc.description.referencesCerteau, Michel de. The Practice of Everyday Life. Trans. Steven Rendall. Berkeley: University of California Press, 1984. Print.pl
dc.description.referencesGelder, Ken. Popular Fiction: The Logics and Practices of a Literary Field. London: Routledge, 2004. Print.pl
dc.description.referencesJenkins, Henry. Textual poachers: Television Fans and Participatory Culture. London: Routledge, 1992. Print.pl
dc.description.referencesLynch, Karen. "The 'Heterosexualisation' of Sadism and Masochism." Hecate, 29. 1 (2003): n. pag. Web. 10 Dec. 2012. <http://www.questia.com>.pl
dc.description.referencesNoyes, John K. The Mastery of Submission: Inventions of Masochism. Ithaca: Cornell University Press, 1997. Print.pl
dc.description.referencesRadway, Janice A. "Women Read the Romance: The Interaction of Text and Context."Feminist studies, 9.1 (1983): 53-78. Print.pl
dc.description.referencesSchneider-Mayerson, Matthew. "Popular Fiction Studies: The Advantages of a New Field." Studies in Popular Culture. 33. 1 (2010): 21-35. Print.pl
dc.description.referencesSchoenberg, Mark B. Growing Up Male: The Psychology of Masculinity. Westport: Bergin & Garvey, 1993. Print.pl
dc.description.referencesShinn, Thelma J. Worlds within Women: Myth and Mythmaking in Fantastic Literature by Women. New York: Greenwood Press, 1986. Print.pl
dc.description.referencesStekel, Wilhelm. Sadism and Masochism: The Psychology of Hatred and Cruelty. Vol. I . New York: Liveright, 1953. Print.pl
dc.description.firstpage47pl
dc.description.lastpage58pl
dc.identifier.citation2Visuality and vision in American literature, editors Zbigniew Maszewski, Weronika Łaszkiewicz, Tomasz Sawczukpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
S_Borowska_Szerszun_Sweet_Demons.pdf498,7 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)