REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16258
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPartyka, Jacek-
dc.date.accessioned2024-04-02T08:54:21Z-
dc.date.available2024-04-02T08:54:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationVisuality and vision in American literature, editors Zbigniew Maszewski, Weronika Łaszkiewicz, Tomasz Sawczuk, Białystok 2014, s. 187-196pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-395-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16258-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleCommunicating Across the Gap: Art Spiegelman's Visualization of the Holocaustpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2014pl
dc.description.referencesAuden, W H. Collected Poems. New York: Vintage International, 1991. Print.pl
dc.description.referencesDoherty, Thomas. "Art Spiegelman's Maus: Graphic Art and the Holocaust." American Literature 68.1 (1996): 69-84. Print.pl
dc.description.referencesFeinstein, Stephen C. "Art After Auschwitz." Problems Unique to the Holocaust. Ed. Harry James Cargas. Lexington: The University Press of Kentucky, 1999. 152-168. Print.pl
dc.description.referencesFriedländer, Saul. "The 'Final Solution': On the Unease in Historical Interpretation." Lessons and Legacies: The Meaning of the Holocaust in a Changing World. Ed. Peter Hayes. Evanson: Northwestern University Press, 1991, 23-35. Print.pl
dc.description.referencesGołębiowski, Marek. Dzieje kultury Stanów Zjednoczonych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. Print.pl
dc.description.referencesHuyssen, Andreas. "Of Mice and Mimesis: Reading Spiegelman with Adorno." Vlsual Culture and the Holocaust. Ed. Barbie Zelizer. Piscataway: Rutgers, 2001. 28-43·Print.pl
dc.description.referencesLott, Eric. Love and Theft: Blackface Minstrelsy and the American Working Class. New York: Oxford University Press, 1993. Print.pl
dc.description.referencesSpiegelman, Art. Maus. London: Penguin Books, 2003. Print.pl
dc.description.referencesSpiegelman, Art. "Drawing Pens and Politics: Mightier Than the Sorehead." The Nation, 17 January 1994: 46. Print.pl
dc.description.referencesYoung, James E. "The Holocaust as Vicarious Past: Art Spiegelman's Maus and the Afterimages of History." Critical lnquiry 24.3 (1998): 666-699. Print.pl
dc.description.firstpage187pl
dc.description.lastpage196pl
dc.identifier.citation2Visuality and vision in American literature, editors Zbigniew Maszewski, Weronika Łaszkiewicz, Tomasz Sawczukpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
J_Partyka_Communicating_Across_the_Gap.pdf459,09 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)