Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/16258
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Partyka, Jacek | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-02T08:54:21Z | - |
dc.date.available | 2024-04-02T08:54:21Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Visuality and vision in American literature, editors Zbigniew Maszewski, Weronika Łaszkiewicz, Tomasz Sawczuk, Białystok 2014, s. 187-196 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7431-395-7 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/16258 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01. | pl |
dc.language.iso | en | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.title | Communicating Across the Gap: Art Spiegelman's Visualization of the Holocaust | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2014 | pl |
dc.description.references | Auden, W H. Collected Poems. New York: Vintage International, 1991. Print. | pl |
dc.description.references | Doherty, Thomas. "Art Spiegelman's Maus: Graphic Art and the Holocaust." American Literature 68.1 (1996): 69-84. Print. | pl |
dc.description.references | Feinstein, Stephen C. "Art After Auschwitz." Problems Unique to the Holocaust. Ed. Harry James Cargas. Lexington: The University Press of Kentucky, 1999. 152-168. Print. | pl |
dc.description.references | Friedländer, Saul. "The 'Final Solution': On the Unease in Historical Interpretation." Lessons and Legacies: The Meaning of the Holocaust in a Changing World. Ed. Peter Hayes. Evanson: Northwestern University Press, 1991, 23-35. Print. | pl |
dc.description.references | Gołębiowski, Marek. Dzieje kultury Stanów Zjednoczonych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. Print. | pl |
dc.description.references | Huyssen, Andreas. "Of Mice and Mimesis: Reading Spiegelman with Adorno." Vlsual Culture and the Holocaust. Ed. Barbie Zelizer. Piscataway: Rutgers, 2001. 28-43·Print. | pl |
dc.description.references | Lott, Eric. Love and Theft: Blackface Minstrelsy and the American Working Class. New York: Oxford University Press, 1993. Print. | pl |
dc.description.references | Spiegelman, Art. Maus. London: Penguin Books, 2003. Print. | pl |
dc.description.references | Spiegelman, Art. "Drawing Pens and Politics: Mightier Than the Sorehead." The Nation, 17 January 1994: 46. Print. | pl |
dc.description.references | Young, James E. "The Holocaust as Vicarious Past: Art Spiegelman's Maus and the Afterimages of History." Critical lnquiry 24.3 (1998): 666-699. Print. | pl |
dc.description.firstpage | 187 | pl |
dc.description.lastpage | 196 | pl |
dc.identifier.citation2 | Visuality and vision in American literature, editors Zbigniew Maszewski, Weronika Łaszkiewicz, Tomasz Sawczuk | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Książki/Rozdziały (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
J_Partyka_Communicating_Across_the_Gap.pdf | 459,09 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)