REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16257
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKamionowski, Jerzy-
dc.date.accessioned2024-04-02T08:53:06Z-
dc.date.available2024-04-02T08:53:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationVisuality and vision in American literature, editors Zbigniew Maszewski, Weronika Łaszkiewicz, Tomasz Sawczuk, Białystok 2014, s. 79-90pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-395-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16257-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.title"Try to SEE your OWN face": Black Visibility through Poetry and Photography in Amiri Baraka and Billy Abernathy's In Our Terriblenesspl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2014pl
dc.description.referencesBaraka, Imamu Amiri (LeRoi Jones). "7 Principles of US. Maulana Karenga & the Need for a Black Value System." Raise Race Rays Raze. Essays Since I965. New York: Random House, 1969: 133-146. Print.pl
dc.description.referencesBaraka, Imamu Amiri (LeRoi Jones) and Fundi (Billy Abernathy). In Our Terribleness. Indianapolis and New York: The Bobbs-Merrill Company, 1970. Print.pl
dc.description.referencesBaraka, Amiri. Transbluesency: The Selected Poems of Amiri Baraka/LeRoi Jones (I961-1995). Ed. Paul Vangelisti. New York: Marsilio Publishers, 1995. Print.pl
dc.description.referencesBerger, John. Ways of Seeing. London: The British Broadcasting Corporation and Penguin Books, 1972. Print.pl
dc.description.referencesCrawford, Margo Natalie. "Black Light on the Wall of Respect: The Chicago Black Arts Movement. New Thoughts on the Black Arts Movement. Ed. Lisa Gail Collins and Margo Natalie Crawford. New Brunswick, New Jersey: Rutgers University Press, 2006: 23-42. Print.pl
dc.description.referencesDonaidson, Jeff. ''Africobra I: Mrican Commune of Bad Relevant Artists." Black World Oct. 1970: 80-89. Print.pl
dc.description.referencesDu Bois, W. E. B. The Souls of Black Folk. Rockville, Maryland: Arc Manor, 2008 (1903). Print.pl
dc.description.referencesEllison, Ralph. Invisible Man. Harmondsworth, Middlesex: Penguin Books, 1968 (1952). Print.pl
dc.description.referencesHutcheon, Linda. The Politics of Postmodernism. London and New York: Routledge, 1989. Print.pl
dc.description.referencesLechte, John. "Some Fallacies and Truths Concerning the Image in Old and New Media." Journal of Visual Culture 10.3 (2011): 354-371. Print.pl
dc.description.referencesMcPhail, Mark Lawrence. "The Politics of Invisibility in African American Rhetorical Scholarship: A (Re)quest for an African Worldview." Understanding African American Rhetoric: Classical Origins to Contemporary Innovations. Ed. Ronald L. Jackson II and Elaine B. Richardson. New York and London: Routledge, 2003: 99-114· Print.pl
dc.description.referencesSimpson, Catharine R. "Nancy Reagan Wears a Hat: Feminism and Its Cultural Consensus." Critical Inquiry 14.2 (1988): 223-243. Print.pl
dc.description.referencesSontag, Susan. On Photography. New York: Farrar, Straus and Giroux, 1973. Print.pl
dc.description.firstpage79pl
dc.description.lastpage90pl
dc.identifier.citation2Visuality and vision in American literature, editors Zbigniew Maszewski, Weronika Łaszkiewicz, Tomasz Sawczukpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
J_Kamionowski_Try_to_SEE_your_OWN_face.pdf538,9 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)