REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15969
Tytuł: Affect, cognition and ideology in language pedagogy. Introduction to the special issue Studies in Language Education 1
Autorzy: Wajda, Edyta
Sańczyk-Cruz, Anna
Data wydania: 2023
Data dodania: 5-lut-2024
Wydawca: The University of Białystok
Źródło: Crossroads. A Journal of English Studies 42 (3/2023), pp. 6-10
Afiliacja: EDYTA WAJDA - University of Białystok, Poland
ANNA SAŃCZYK-CRUZ - University of Białystok, Poland
Nota biograficzna: Edyta Wajda is an applied linguist teaching at the University of Białystok. She specializes in language education and cognitive studies. Her areas of research interest include non-testing language assessment, the evaluation of higher education, and the generic overgeneralization effect.
Anna Sańczyk-Cruz has taught English in Norway, the United States and Poland for nearly fifteen years. Currently, she teaches at the University of Białystok. Her research focuses on language teacher agency, language teacher identity, language teacher preparation, and intercultural education.
E-mail: EDYTA WAJDA: e.wajda@uwb.edu.pl
ANNA SAŃCZYK-CRUZ: a.sanczyk@uwb.edu.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/15969
DOI: 10.15290/CR.2023.42.3.01
e-ISSN: 2300-6250
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0002-0042-0414
0000-0001-5819-2058
Typ Dokumentu: Article
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Właściciel praw: Creative Commons Attribution NonCommercial ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0)
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WFil)
Crossroads. A Journal of English Studies, 2023, Issue 42

Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons