REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15676
Tytuł: Sztuka i reklama. Relacje między sztuką i kulturą
Autorzy: Kisielewski, Andrzej
Data wydania: 1999
Data dodania: 4-sty-2024
Wydawca: Trans Humana
Sponsorzy: Wydanie publikacji dofinansowane przez Zakład Kulturoznawstwa i Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku
Opis: Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.
URI: http://hdl.handle.net/11320/15676
ISBN: 83-86696-54-0
Typ Dokumentu: Book
Właściciel praw: © Copyright by Andrzej Kisielewski, Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WSK)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Kisielewski_Sztuka_i_reklama.pdf8,93 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)