REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15115
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKasprzak, Tomasz-
dc.date.accessioned2023-07-06T09:43:29Z-
dc.date.available2023-07-06T09:43:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2(18), s. 135-139pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/15115-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/-
dc.titleO zjazdach socjologicznych w Stanach Zjednoczonych i na Litwiepl
dc.typeOtherpl
dc.rights.holderUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polskapl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2022.18.13-
dc.description.Emailt.kasprzak@uwb.edu.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesHauss, K. (2020). What are the social and scientific benefits of participating of academic conferences? Insights from a survey among doctoral students and postdocs in Germany. Research Evaluation, 30(1), 1–12.pl
dc.description.referencesKasprzak, T. (2022). Wyzwania i trudności w prowadzeniu badań z osobami głuchoniewidomymi. Przegląd Socjologii Jakościowej, XVIII(3), 106–119. doi.org/10.18778/1733-8069.18.3.06pl
dc.description.referencesMelosik, Z. (2019). Pasja i tożsamość naukowca. O władzy i wolności umysłu. Wydawnictwo Naukowe UAM.pl
dc.description.referencesTwardowski, A. (2018). Społeczny model niepełnosprawności – analiza krytyczna. Studia Edukacyjne, 48, 97–114.pl
dc.description.referencesWeidman, J.C., Twale, D.J., Stein, E.L. (2001). Socialization of Graduate Professional Students in Higher Education. JoseyBas.pl
dc.description.issue2(18)pl
dc.description.firstpage135pl
dc.description.lastpage139pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
dc.identifier.orcid0000-0003-0955-3464-
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2
Varia (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2022_T_Kasprzak_O_zjazdach_socjologicznych_w_Stanach_Zjednoczonych_i_na_Litwie.pdf104,24 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons