Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/15112Pełny rekord metadanych
| Pole DC | Wartość | Język |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Jarota, Martyna | - |
| dc.date.accessioned | 2023-07-06T09:42:53Z | - |
| dc.date.available | 2023-07-06T09:42:53Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2(18), s. 117-121 | pl |
| dc.identifier.issn | 2353-7914 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/15112 | - |
| dc.description.abstract | Za główny cel tekstu uznaje się zaprezentowanie problemów, wokół których skupia się książka Metodologiczna rekonstrukcja warunków tworzenia wiedzy – wybrane zagadnienia. Owe problemy ściśle korespondują z praktyką badawczą i mogą być interpretowane jako wyraz troski o jakość działań podejmowanych w ramach procesu badawczego. Czytelnikowi przybliżono także zalety, jak i ograniczenia owej publikacji. | pl |
| dc.description.abstract | The main purpose of the text is to present the problems surrounding the book Metodologiczna rekonstrukcja warunków tworzenia wiedzy – wybrane zagadnienia. These problems closely correspond with research practice and can be interpreted as an expression of concern for the quality of activities undertaken as part of the research process. The reader is also presented with the advantages and limitations of this publication. | pl |
| dc.language.iso | pl | pl |
| dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
| dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | - |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | - |
| dc.subject | metodologia | pl |
| dc.subject | tworzenie wiedzy | pl |
| dc.subject | pedagogika | pl |
| dc.subject | proces badawczy | pl |
| dc.subject | methodology | pl |
| dc.subject | creation of knowledge | pl |
| dc.subject | pedagogy | pl |
| dc.subject | research process | pl |
| dc.title | Metodologiczna rekonstrukcja warunków tworzenia wiedzy – wybrane zagadnienia – recenzja książki Danuty Urbaniak-Zając i Jacka Piekarskiego, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022 | pl |
| dc.title.alternative | Metodologiczna rekonstrukcja warunków tworzenia wiedzy – wybrane zagadnienia – Review of the Book by Danuta Urbaniak-Zając i Jacek Piekarski, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022 | pl |
| dc.type | Other | pl |
| dc.rights.holder | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | pl |
| dc.identifier.doi | 10.15290/parezja.2022.18.10 | - |
| dc.description.Email | martyna.jarota@edu.uni.lodz.pl | pl |
| dc.description.Affiliation | Szkoła Doktorska Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego | pl |
| dc.description.references | Bauman, T. (2013). Wstęp. W: T. Bauman (red.), Praktyka badań pedagogicznych (s. 7–11). Oficyna Wydawnicza Impuls. | pl |
| dc.description.references | Czakon, W. (2014). Kryteria oceny rygoru metodologicznego badań w naukach o zarządzaniu. Organizacja i Kierowanie, 1, 51–62. | pl |
| dc.description.references | Lewowicki, T. (2016). O pryncypiach metodologicznych – wspomnienia czy standardy uprawiania nauki? Ruch Pedagogiczny, 1, 5–15. | pl |
| dc.description.references | Palka, S. (red.). (2010). Podstawy metodologii badań w pedagogice. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. | pl |
| dc.description.references | Urbaniak-Zając, D., Piekarski, J. (2022). Metodologiczna rekonstrukcja warunków tworzenia wiedzy – wybrane zagadnienia. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. | pl |
| dc.description.issue | 2(18) | pl |
| dc.description.firstpage | 117 | pl |
| dc.description.lastpage | 121 | pl |
| dc.identifier.citation2 | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN | pl |
| dc.identifier.orcid | 0000-0003-3910-4491 | - |
| Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2 | |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Parezja_2_2022_M_Jarota_rec_Metodologiczna_rekonstrukcja_warunkow_tworzenia_wiedzy.pdf | 108,17 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL
