REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15112
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJarota, Martyna-
dc.date.accessioned2023-07-06T09:42:53Z-
dc.date.available2023-07-06T09:42:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2(18), s. 117-121pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/15112-
dc.description.abstractZa główny cel tekstu uznaje się zaprezentowanie problemów, wokół których skupia się książka Metodologiczna rekonstrukcja warunków tworzenia wiedzy – wybrane zagadnienia. Owe problemy ściśle korespondują z praktyką badawczą i mogą być interpretowane jako wyraz troski o jakość działań podejmowanych w ramach procesu badawczego. Czytelnikowi przybliżono także zalety, jak i ograniczenia owej publikacji.pl
dc.description.abstractThe main purpose of the text is to present the problems surrounding the book Metodologiczna rekonstrukcja warunków tworzenia wiedzy – wybrane zagadnienia. These problems closely correspond with research practice and can be interpreted as an expression of concern for the quality of activities undertaken as part of the research process. The reader is also presented with the advantages and limitations of this publication.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/-
dc.subjectmetodologiapl
dc.subjecttworzenie wiedzypl
dc.subjectpedagogikapl
dc.subjectproces badawczypl
dc.subjectmethodologypl
dc.subjectcreation of knowledgepl
dc.subjectpedagogypl
dc.subjectresearch processpl
dc.titleMetodologiczna rekonstrukcja warunków tworzenia wiedzy – wybrane zagadnienia – recenzja książki Danuty Urbaniak-Zając i Jacka Piekarskiego, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022pl
dc.title.alternativeMetodologiczna rekonstrukcja warunków tworzenia wiedzy – wybrane zagadnienia – Review of the Book by Danuta Urbaniak-Zając i Jacek Piekarski, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022pl
dc.typeOtherpl
dc.rights.holderUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polskapl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2022.18.10-
dc.description.Emailmartyna.jarota@edu.uni.lodz.plpl
dc.description.AffiliationSzkoła Doktorska Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.description.referencesBauman, T. (2013). Wstęp. W: T. Bauman (red.), Praktyka badań pedagogicznych (s. 7–11). Oficyna Wydawnicza Impuls.pl
dc.description.referencesCzakon, W. (2014). Kryteria oceny rygoru metodologicznego badań w naukach o zarządzaniu. Organizacja i Kierowanie, 1, 51–62.pl
dc.description.referencesLewowicki, T. (2016). O pryncypiach metodologicznych – wspomnienia czy standardy uprawiania nauki? Ruch Pedagogiczny, 1, 5–15.pl
dc.description.referencesPalka, S. (red.). (2010). Podstawy metodologii badań w pedagogice. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.pl
dc.description.referencesUrbaniak-Zając, D., Piekarski, J. (2022). Metodologiczna rekonstrukcja warunków tworzenia wiedzy – wybrane zagadnienia. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.pl
dc.description.issue2(18)pl
dc.description.firstpage117pl
dc.description.lastpage121pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
dc.identifier.orcid0000-0003-3910-4491-
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2022_M_Jarota_rec_Metodologiczna_rekonstrukcja_warunkow_tworzenia_wiedzy.pdf108,17 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons