REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14502
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWnorowski, Henryk-
dc.date.accessioned2023-01-25T11:18:51Z-
dc.date.available2023-01-25T11:18:51Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationStrategie rozwoju firm handlowych, red. nauk. Jerzy Sikorski, Białystok 2001, s. 266-274pl
dc.identifier.isbn83-87884-95-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/14502-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleZagraniczne sieci handlowe w systemie dystrybucji w Polscepl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2001pl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesBłaszczak A., Na zakupy do hipermarketu, "Rzeczpospolita", 24 sierpnia 2000.pl
dc.description.referencesBłaszczak A., Sieć coraz bardziej gęsta, "Rzeczpospolita", 24 sierpnia 2000.pl
dc.description.referencesCzubała A., Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa 1996.pl
dc.description.referencesGalas K., Ekspansja supermarketów zmienia oblicze handlu detalicznego, "Marketing i Rynek" 1998, nr 6.pl
dc.description.referencesGarbarski L., Rutkowski J., Wrzosek W., Marketing, punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2000.pl
dc.description.referencesGaszyńska E., Plichta J., Warunki funkcjonowania i rozwoju handlu w Polsce, "Marketing i Rynek" 1998, nr 2.pl
dc.description.referencesKłosiewicz U., Współpraca przedsiębiorstw przemysłu spożywczego z przedsiębiorstwami handlowymi, "Marketing i Rynek" 1999, nr 4.pl
dc.description.referencesKłosiewicz U., Słomińska B., Przemiany strukturalne w handlu wewnętrznym w Polsce, "Marketing i Rynek" 1997, nr 11.pl
dc.description.referencesRaportu o polskim handlu, "Rzeczpospolita", 24 sierpnia 2000.pl
dc.description.referencesRynek Detaliczny 2000, raport CAL Company Assistance.pl
dc.description.referencesSerafin B., Koncentracja w handlu, "Gazeta Prawna", sierpień 2001.pl
dc.description.referencesStefaniak P., W jedności siła, "BOSS, Informacje ekonomiczne" 2000, nr 22.pl
dc.description.referencesZa wcześnie na konsolidację, "Rzeczpospolita", 24-25 marca 2001.pl
dc.description.firstpage266pl
dc.description.lastpage274pl
dc.identifier.citation2Strategie rozwoju firm handlowych, red. nauk. Jerzy Sikorskipl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
H_Wnorowski_Zagraniczne_sieci_handlowe.pdf564,48 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)